Segítséget szeretnék kérni egy Samsung TV-vel kapcsolatban (UE40NU7122)
Egyik napról a másikra jelentkezett egy olyan hiba a kb. másfél éve használatban lévő TV-nél, hogy nem tudunk kapcsolódni vele a Netflix-hez. A TV elvileg kapcsolódik a nethez (LAN-on és Wifi-n is próbáltam, bár kissé bizonytalan a kapcsolat), a telekom adás stabilan megy rajta és - többek között - a Youtube is működik, de a Netflix hibát jelez a bejelentkezéskor. A hibakód: NW-2-5, ami lényegében egy hálózati hibát jelöl. Egyéb eszközeinken amúgy működik a Netflix.
Azt vettem még észre, hogy a TV időnként "eldobja" az internet kapcsolatot, tehát hol kapcsolódik a nethez, hol nem. Lehet, hogy a Netflix erre "érzékenyebb" és emiatt nem hajlandó kapcsolódni, míg a többi alkalmazás esetleg csak lassabban tölt be...?
Kérdés
kpeter900
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni egy Samsung TV-vel kapcsolatban (UE40NU7122)
Egyik napról a másikra jelentkezett egy olyan hiba a kb. másfél éve használatban lévő TV-nél, hogy nem tudunk kapcsolódni vele a Netflix-hez. A TV elvileg kapcsolódik a nethez (LAN-on és Wifi-n is próbáltam, bár kissé bizonytalan a kapcsolat), a telekom adás stabilan megy rajta és - többek között - a Youtube is működik, de a Netflix hibát jelez a bejelentkezéskor. A hibakód: NW-2-5, ami lényegében egy hálózati hibát jelöl. Egyéb eszközeinken amúgy működik a Netflix.
Azt vettem még észre, hogy a TV időnként "eldobja" az internet kapcsolatot, tehát hol kapcsolódik a nethez, hol nem. Lehet, hogy a Netflix erre "érzékenyebb" és emiatt nem hajlandó kapcsolódni, míg a többi alkalmazás esetleg csak lassabban tölt be...?
Tudna esetleg valaki segyteni ebben az ügyben?
Előre is köszönöm!
P
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.