TheCS Posztolva ekkor: 2022. április 9. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. április 9. (szerkesztve) Azt kérdezném, hogy üzleti okokból nem működik az adategyeztetés (egyszerűen nem hajlandó tovább lépni) vagy csak szimplán bénák a telekomnál? Azt gondolom az előbbi, de ha ügyfelet akarnak veszteni, jó úton járnak!!! Szerkesztve ekkor: 2022. április 9. Szerkesztő: TheCS Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 TheCS Posztolva: 2022. április 17. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. április 17. Az adatok megadása után szürke maradt a gomb (több féle operációs rendszer és többféle böngésző alatt is próbáltam), de már mindegy mert bementem egy telekomos üzletbe és ott sikerült az adategyeztetés... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2022. április 11. Megosztás Posztolva: 2022. április 11. Pontosan mi a probléma? Honnan nem akar tovább lépni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 shadabim Posztolva: 2022. május 2. Megosztás Posztolva: 2022. május 2. A probléma, hogy nem lehet kiválasztani az igazoló okmány típusát (szeméyi igazolvány vagy útlevél, etc...) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2022. május 2. Megosztás Posztolva: 2022. május 2. 29 perce, shadabim írta: A probléma, hogy nem lehet kiválasztani az igazoló okmány típusát (szeméyi igazolvány vagy útlevél, etc...) Próbáld másik böngészővel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
TheCS
Azt kérdezném, hogy üzleti okokból nem működik az adategyeztetés (egyszerűen nem hajlandó tovább lépni) vagy csak szimplán bénák a telekomnál?
Azt gondolom az előbbi, de ha ügyfelet akarnak veszteni, jó úton járnak!!!
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: TheCSLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.