TheCS

adategyeztetés

Kérdés

Posztolva ekkor: (szerkesztve)

Azt kérdezném, hogy üzleti okokból nem működik az adategyeztetés (egyszerűen nem hajlandó tovább lépni) vagy csak szimplán bénák a telekomnál?

Azt gondolom az előbbi, de ha ügyfelet akarnak veszteni, jó úton járnak!!!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: TheCS

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

29 perce, shadabim írta:

A probléma, hogy nem lehet kiválasztani az igazoló okmány típusát (szeméyi igazolvány vagy útlevél, etc...) 

Próbáld másik böngészővel.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A probléma, hogy nem lehet kiválasztani az igazoló okmány típusát (szeméyi igazolvány vagy útlevél, etc...) 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az adatok megadása után szürke maradt a gomb (több féle operációs rendszer és többféle böngésző alatt is próbáltam), de már mindegy mert bementem egy telekomos üzletbe és ott sikerült az adategyeztetés...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Pontosan mi a probléma? Honnan nem akar tovább lépni?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most