Kérdés

Üdv. Lecserélték a régi boxokat ami belátom, hogy nagy hiba volt erre az új semmirevaló boxra. Kettő napja van ilyen box unk ebből már a második nap nem működött le van adva hibára 72 h-n belül re ígérték a javítást azóta senki nem mond semmit előfizetek a tévére és nem tudom nézni. szerintem ez negatív rekord hogy max egy napig tudott működni. Azért cseréltem le erre mert a pár éves Samsung tévém már nem volt elég okos az és Hbo gohoz. Gondoltam nagy naivan itt kapok új boxot megy a Hbo max lesz egy jobb szolgáltatásom. A telekom képtelen volt összehangolni. Az első nap ment a tv, de nem lehetett Beregisztrálni az Hbo maxra. Ügyintéző nem tud segíteni javasolta hívjuk föl az Hbo. Ők 2 perc alatt megoldották a problémát azóta van HBO viszont tv egyáltalán nincs.Ttegnap 1.óra hosszan keresztül beszéltünk az ügyintézővel és próbáltunk belépni az androidos boxba neki sem sikerült azóta hibára van lejelentve de a világon semmi nem történt. Még azt is mondták biztos az a baj hogy a Telekom fiókunkban  rendetlenkedtünk. Ez viccnek is rossz. Gyanítom amúgy hogy az Hbo simán aktiválta a régi fiókomat aztán majd fogok kapni számlát tőlük is meg a Telekomtól is. Ennyire Trehány ügyintézést még nem tapasztaltam. Ráadásul három boxer fizettem elő egyik sem működik úgyhogy a hiba biztosan nem nálam van. Mi lehet a probléma? És vajon mikor lesz kész?? Már 24 h-n bőven túl vagyunk azt sem mondták hogy szia

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most