szirtsas

MATCH4

Kérdés

Tisztelt Telekom! az udvariasan kérdezőhöz hasonlatosan magam is régóta előfizető vagyok. Lent idézett válasz rosszabb, mintha nem is reagáltak volna rá, praktikusan hasonló az információtartalma. 
A tavalyi fiaskó a PL meccsek kapcsán is elég dühítő volt, a ***** kínálatban szerepelt a Spíler TV, fordítva semmi.

Mindazonáltal jelzem egy újabb előfizető igényét  az új sportcsatornára, nyilván sok ezer társammal együtt. Tudomásom szerint a Network4 csoport többi (számomra amúgy érdeklődésre nem adó) tagja elérhető a kínálatban, ez vajon miért kivétel?

Üdvözítő lenne, ha a "piaci szereplők aktivitásának" figyelemmel kísérése mellett időnként esetlegen az előfizetőik kérését is fontolóra vennék.


Üdvözlettel: Szirtes Ildikó dr

 

"Szia!
Vállalatunk folyamatosan figyeli a piaci szereplők aktivitásait, illetve az előfizetőink igényeit, és ha a jövőben a Telekom TV csatornakiosztásában bármilyen változás lépne életbe, arról a szokásos módon, információs csatornáinkon keresztül értesítést küldünk minden előfizetőnknek. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel"

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia! A csatornák saját hatáskörükben vásárolnak sportjogokat, esetenként elosztva. 

Ha ezzel kapcsolatosan nem vagy elégedett, a Spíler TV működése miatt panaszt tennél, akkor azt legegyszerűbben a TV2 csoport közönségszolgálatán tudod megtenni:

A TV2 közönségszolgálatának telefonszáma: +36-1-336-55-45

E-mail cím: kozonsegszolgalat@tv2.hu

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most