Emailt írtam Outlookban a t-online-os címemről egy évek óta használt címre (ami gmail-es), de a rendszeradminisztrátor értesített, hogy kézbesíthetetlen. Megismételtem az eljárást, de ismét "kézbesíthetetlen" lett. Kicseleztem úgy, hogy ismét elküldtem az emailt a saját másik, ezúttal gmail-es címemről küldve. Ezt megkapta a címzett -tehát az első két esetben is a helyes, működő címre küldtem. Mi a magyarázata erre az admin-nak???
De fontos kapcsolódó kérdésem: az első két esetben megismerhette-e a címzett az email tartalmát és emiatt esetleg ő tiltotta le a tőlem jövő levelet, mert nem értett egyet azzal, amit írtam neki???
Kérdés
emmy1
Emailt írtam Outlookban a t-online-os címemről egy évek óta használt címre (ami gmail-es), de a rendszeradminisztrátor értesített, hogy kézbesíthetetlen. Megismételtem az eljárást, de ismét "kézbesíthetetlen" lett. Kicseleztem úgy, hogy ismét elküldtem az emailt a saját másik, ezúttal gmail-es címemről küldve. Ezt megkapta a címzett -tehát az első két esetben is a helyes, működő címre küldtem. Mi a magyarázata erre az admin-nak???
De fontos kapcsolódó kérdésem: az első két esetben megismerhette-e a címzett az email tartalmát és emiatt esetleg ő tiltotta le a tőlem jövő levelet, mert nem értett egyet azzal, amit írtam neki???
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.