PEMA Posztolva ekkor: 2022. december 21. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. december 21. (szerkesztve) T. Illetékes Most már fel vagyok háborodva. Előfizetésem van a Telekomnál, telefon, internet,Tv. Fizetek még 2 darab felvevő boxért is. Tőbb mint egy hónapja jelentettük be előszőr a hibát, hogy a felvételeket nem lehet visszanézni. Azóta hetente telefonálunk. és a mai napig nem javitották ki a hibát. Informatikusént dolgoztam , és ha 2 nap után nem lett volna kijavitva, az utcán találtam volna magam. Egy szogáltatásért fizetünk, amit nem kapunk meg. Szerencsétlen ügyintéző készséges, de ő csak továbbitja a problémát, mást nem tud tenni. Nem csak reklámozni és eladni kellene a szolgáltatást, hanem teljesiteni is. Kérem az illetékeseket, hogy nagyon sürgősen intézkedjenek. Kőszőnettel Fábián Péter NT azonositó: ************* Szerkesztve ekkor: 2023. február 27. Szerkesztő: ADMIN A bejegyzés tartalmából a személyes adatokat eltávolítottam Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. december 22. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. december 22. Szia Péter! Szomorúan olvastuk hozzászólásod. Számunkra legfontosabb az ügyfeleink elégedettsége és minden tőlünk telhetőt megteszünk ennek érdekében, de ennek ellenére a legjobb szándékunk mellet is - rajtunk kívülálló okok miatt - előfordulhatnak váratlan helyzetek. Ahhoz, hogy segíteni tudjunk Neked kérjük, hogy privát üzenetben itt vagy Facebook messenger üzenetben, melyet ide kattintva tudsz írni jelezd számunkra MT azonosítód, elérhetőséged - név és mobiltelefonszám megadásával , valamint a probléma részletes leírásával! Továbbá kérjük, hogy adatvédelmi okok miatt erről a felületről töröld az MT azonosítódat és csak privát üzenetben add meg! Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
PEMA Posztolva: 2022. december 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. december 23. (szerkesztve) Mt azonosito: ********* Ennek alapján azonositható leszek, a hibabejelentéseket pedig rügzitik, ott meg lehet nézni Küszünettel Fábián Péter Szerkesztve ekkor: 2023. február 27. Szerkesztő: ADMIN A bejegyzés tartalmából a személyes adatokat eltávolítottam Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
PEMA Posztolva: 2022. december 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. december 23. Tudtommal ez nem csak nálunk probléma, visszajelzésük alapján általános probléma. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. december 23. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. december 23. Kedves Péter! A megadott MT-azonosító alapján sajnos nem látunk információkat, így arra kérünk, írd meg nekünk a helyes MT-azonosítót vagy az előfizető nevét és pontos címét privát üzenetben, hogy utánanézhessünk a folyamatban lévő hibabejelentéseknek. Általánosságban azt fontos tudnod, hogy minden esetben SMS üzenetben értesítünk megadott elérhetőségi számodon, amint új információ áll rendelkezésünkre a hibával kapcsolatban. ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
PEMA Posztolva: 2022. december 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. december 23. (szerkesztve) MT azonositó MT.***************** Szerkesztve ekkor: 2023. február 27. Szerkesztő: ADMIN A bejegyzés tartalmából a személyes adatokat eltávolítottam Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. december 25. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. december 25. Kedves Péter! Köszönjük szépen az azonosítót! Nyilvántartásunk alapján a hiba javítása még folyamatban van, a megoldásig további türelmedet kérjük! A hiba megoldásáról szakértőink fognak értesíteni. ^Erika Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
PEMA Posztolva: 2023. január 5. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. január 5. Ekkor: 2022. 12. 25. at 20:56, Telekom szakértő írta: Kedves Péter! Köszönjük szépen az azonosítót! Nyilvántartásunk alapján a hiba javítása még folyamatban van, a megoldásig további türelmedet kérjük! A hiba megoldásáról szakértőink fognak értesíteni. ^Erika Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
PEMA Posztolva: 2023. január 5. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. január 5. Kedves Erika! Elmondható, hogy igazán türelmes vagyok. De lassan két hónapja javytják a hibát. Ennyi idő alatt egy új szoftvert is irhattak volna. Ezért fizetek? És még azt mondják, hogy az ügyfelekért vannak. Ha egy nappal később fizetném be az előfizetési dijat, már büntetnének. Kőzel két hónapig nem mükődik valami rendesen, azt türjem és fizessek is érte? Üdvőzlettel Fábián Péter Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. január 5. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. január 5. Szia Péter! Elnézést kérünk a kellemetlenségért! Kollégáink a lehető legrövidebb időn belül hárítják el a problémát. További türelmed kérjük, amíg kollégáink dolgoznak a megoldáson. Amint elhárították a hibát, értesítünk. ^Kata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
PEMA Posztolva: 2023. január 13. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. január 13. Telekom szakértő' Azt hiszem most fog betelni a pohár. Ismételten telefonáltunk, hogy mikor lesz végre a szolgáltatás tőkéletes. Azt válaszolták. hogy még mindig dolgoznak a hiba elháritásán, A legnagyobb probléma sz, hogy a tőbb lett a hiba, és a televizió csatornáit sem lehet rendesen nézni. Megy a homokóra, és vagy nem, vagy jó pár perccel később jelenik meg a kivánt csatorna. A telefonos kollégák eddig azt mondták, hogy természetesen nem kell annyit fizetni a szolgáltatásért. A mai nap megkaptuk a számlát, és semmi kompenzáció nem jelent meg, teljes ősszeget kértek a számlán. Kérem intézkedjenek sürgősen. Eddig türelmes volta kőzwel két hónapig, de vége a türelmemnek. Kénytelen leszek a felettes szervükhőz fordulni,.jogorvoslat Kérni. Üdvőzlettel Fábián Péter Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. január 15. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. január 15. Szia Péter! Elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenség miatt! Nyilvántartásunk szerint a 452133671 MT azonosító alatt van egy rögzített panaszod, melynek a kivizsgálása folyamatban van. Az eredményről maximum 30 napon belül írásos választ küldünk. Ennek megtörténtéig szíves türelmedet kérjük. Köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
PEMA Posztolva: 2023. január 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. január 27. Ahelyett, hogy javulást észlelnénk, további romlást tapasztalunk a tv adásban is. Nagyon nehezen indul be, és jelenik meg a csatorna bekapcsoláskor, valamint csatorna váltáskor. Most már kénytelen leszek a felettes szervükhőz fordulni, két hónap várakozás uzán Fábián Péter Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.