Ugrás a tartalomhoz

Mit nevezünk szolgáltatásnak


PEMA

Ajánlott posztok

T. Illetékes

Most már fel vagyok háborodva. Előfizetésem van a Telekomnál, telefon, internet,Tv.  Fizetek még 2 darab felvevő boxért is. Tőbb mint egy hónapja jelentettük be előszőr a hibát, hogy a felvételeket nem lehet visszanézni.

Azóta hetente telefonálunk. és a mai napig nem javitották ki a hibát. Informatikusént dolgoztam , és ha 2 nap után nem lett volna kijavitva, az utcán találtam volna magam. Egy szogáltatásért fizetünk, amit nem kapunk meg. Szerencsétlen ügyintéző készséges, de ő csak továbbitja a problémát, mást nem tud tenni. Nem csak reklámozni és eladni kellene a szolgáltatást, hanem teljesiteni is.

Kérem az illetékeseket, hogy nagyon sürgősen intézkedjenek.

 

Kőszőnettel

 

Fábián Péter

NT azonositó: *************

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ADMIN
A bejegyzés tartalmából a személyes adatokat eltávolítottam
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Szia Péter!

Szomorúan olvastuk hozzászólásod. :(  Számunkra legfontosabb az ügyfeleink elégedettsége és minden tőlünk telhetőt megteszünk ennek érdekében, de ennek ellenére a legjobb szándékunk mellet is - rajtunk kívülálló okok miatt - előfordulhatnak váratlan helyzetek. Ahhoz, hogy segíteni tudjunk Neked kérjük, hogy privát üzenetben itt vagy Facebook messenger üzenetben, melyet ide kattintva  tudsz írni jelezd számunkra MT azonosítód, elérhetőséged - név és mobiltelefonszám megadásával , valamint a probléma részletes leírásával! Továbbá kérjük, hogy adatvédelmi okok miatt erről a felületről töröld az MT azonosítódat és csak privát üzenetben add meg!

Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Kedves Péter!

A megadott MT-azonosító alapján sajnos nem látunk információkat, így arra kérünk, írd meg nekünk a helyes MT-azonosítót vagy az előfizető nevét és pontos címét privát üzenetben, hogy utánanézhessünk a folyamatban lévő hibabejelentéseknek. Általánosságban azt fontos tudnod, hogy minden esetben SMS üzenetben értesítünk megadott elérhetőségi számodon, amint új információ áll rendelkezésünkre a hibával kapcsolatban. ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2 weeks later...
Ekkor: 2022. 12. 25. at 20:56, Telekom szakértő írta:

Kedves Péter! Köszönjük szépen az azonosítót! Nyilvántartásunk alapján a hiba javítása még folyamatban van, a megoldásig további türelmedet kérjük! A hiba megoldásáról szakértőink fognak értesíteni. ^Erika

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Kedves Erika!

Elmondható, hogy igazán türelmes vagyok. De lassan két hónapja javytják a hibát. Ennyi idő alatt egy új szoftvert is irhattak volna. Ezért fizetek? És még azt mondják, hogy az ügyfelekért vannak.

Ha egy nappal később fizetném be az előfizetési dijat, már büntetnének. Kőzel két hónapig nem mükődik valami rendesen, azt türjem és fizessek is érte?

Üdvőzlettel

Fábián Péter

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2 weeks later...

Telekom szakértő' Azt hiszem most fog betelni a pohár. Ismételten telefonáltunk, hogy mikor lesz végre a szolgáltatás tőkéletes. Azt válaszolták. hogy még mindig dolgoznak a hiba elháritásán,  A legnagyobb probléma sz, hogy a tőbb lett a hiba, és a televizió csatornáit sem lehet rendesen nézni. Megy a homokóra, és vagy nem, vagy jó pár perccel később jelenik meg a kivánt csatorna. A telefonos kollégák eddig azt mondták, hogy természetesen nem kell annyit fizetni a szolgáltatásért. A mai nap megkaptuk a számlát, és semmi kompenzáció nem jelent meg, teljes ősszeget kértek a számlán. Kérem intézkedjenek sürgősen. Eddig türelmes volta kőzwel két hónapig, de vége a türelmemnek. Kénytelen leszek a felettes szervükhőz fordulni,.jogorvoslat Kérni.

Üdvőzlettel

Fábián Péter

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Szia Péter!

Elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenség miatt! Nyilvántartásunk szerint a 452133671 MT azonosító alatt van egy rögzített panaszod, melynek a kivizsgálása folyamatban van. Az eredményről maximum 30 napon belül írásos választ küldünk. Ennek megtörténtéig szíves türelmedet kérjük. Köszönjük! ^Lia 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2 weeks later...

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...