szzsofia Posztolva ekkor: 2023. február 19. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. február 19. Tisztelt Ügyintéző! Olyan problémám adódott , hogy a wifi hálózatom nevét nem lehet látni a lehetőségek között, így csatlakozni sem tudok rá. Alapból a régi hálózat neve Telekomos, amire a családban mindenki más eszköze rácsatlakozott, kivéve az enyém. A kollégájuk kijött megcsinálni, így lett egy új, annak új neve lett és ahhoz viszont már sikerült. Jól is működött egy darabig, aztán ma már egyáltalán nem lehetett látni a hálózat nevét. Pár órája volt ez, nem használható egyáltalán. Azóta mobilnettel vagyok online, ami valljuk be gyorsan lefogy a következő napokban, ha így marad a helyzet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
uzman Posztolva: 2023. február 20. Megosztás Posztolva: 2023. február 20. Kedves Zsófia Az eszköz alján/oldalán lévő matricán vannak a belépéshe szükséges adatok. Ha egy számítógépet kábellel az eszközhöz csatlakoztatnak, át lehet állítani tetszőleges értékre a hálózatnevet. Ha nagyon nem akar működni az eszköz, egy reset megoldhatja a problémát. Az alábbi linken megtalálható minden eszköz beállítási útmutatója. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk-tamogatas/dokumentumtar#beallitas Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.