Következő problémával fordulnék hozzátok. Két napja nem kapok e-maileket az addig működő t-online-os fiókomba (lukand@t-online.hu). Küldeni tudok, de amikor nekem küld valaki e-mailt, akkor a következő hibaüzenetet küldi. (Quota exceeded mailbox for user is full). Csütörtöki napon a következő üzenetet kaptam a System Administratortól, idemásolom:
Kedves webfelhasználó!
Frissítjük az összes webmail webes ügyfélfiókot, ezért minden aktív fióktulajdonosnak ellenőriznie és bejelentkeznie kell, hogy a frissítés és az áttérés most érvényes legyen. Ez a biztonság és a hatékonyság javítása érdekében történik a legutóbbi spam e-mailek miatt.
Kattintson a (Fiók frissítése) gombra a többi spam e-mail áthelyezéséhez és blokkolásához.
MEGJEGYZÉS: Ha az értesítés kézhezvételétől számított 24 órán belül nem frissíti fiókját, biztonsági okokból fiókját azonnal blokkoljuk.
Kérdés
Andrew40
Kedves Mindenki!
Következő problémával fordulnék hozzátok. Két napja nem kapok e-maileket az addig működő t-online-os fiókomba (lukand@t-online.hu). Küldeni tudok, de amikor nekem küld valaki e-mailt, akkor a következő hibaüzenetet küldi. (Quota exceeded mailbox for user is full). Csütörtöki napon a következő üzenetet kaptam a System Administratortól, idemásolom:
Kedves webfelhasználó!
Frissítjük az összes webmail webes ügyfélfiókot, ezért minden aktív fióktulajdonosnak ellenőriznie és bejelentkeznie kell, hogy a frissítés és az áttérés most érvényes legyen. Ez a biztonság és a hatékonyság javítása érdekében történik a legutóbbi spam e-mailek miatt.
Kattintson a (Fiók frissítése) gombra a többi spam e-mail áthelyezéséhez és blokkolásához.
MEGJEGYZÉS: Ha az értesítés kézhezvételétől számított 24 órán belül nem frissíti fiókját, biztonsági okokból fiókját azonnal blokkoljuk.
Copyright © 2023
Lehet, hogy ez okozza a problémát? Várom segítségeteket.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.