Ugrás a tartalomhoz

Telekom alkalmazás belépési hiba


glozerz

Ajánlott posztok

Kedves Mindenki!
 
Sajnos egyetlen készülékemről (Samsung A12 vagy Samsung TAB A6) sem tudok belépni a Telekom fiókomba (készülék Beállítások menüben az Alkalmazás adatainak+gyorsítótár törlése után sem, újraindítás után sem, Telekom alkalmazás újratelepítés után sem), azonosítás és telefonszámos (4 jegyű kóddal) vagy email címmel próbálva a csatolt kép szerinti üzenetet 
kapom minden esetben kb. 1 hete már!
Köszönöm a segítséget!
 
üdv., Zoltán
image.thumb.jpeg.59fc7b53f4d30488fce7341e876ae33b.jpeg
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Szia @glozerz!

Abban az esetben, ha aktuális még, akkor a következőt javasoljuk. Frissítsd az alkalmazást (töröld, majd rakd fel a legújabb verzióját) továbbá töröld a gyorsítótárat a beállításokba és próbáld meg ismét a belépést, mert ez segíteni szokott. Amennyiben a probléma még ennek ellenére is fennáll, akkor kérjük, hogy a hiba pontos leírásával és a következő adatokkal jelezz vissza nekünk privát üzenetben, hogy a segítségedre lehessünk: 

  • Belépéshez használt felhasználó azonosító (előfizetés hívószáma/MT azonosító/e-mail cím):
  • Platform(Android/iOS) és Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1):
  • Készülék gyártója és típusa (Samsung Galaxy S4 mini):
  • Alkalmazás verzió: (pl. 5.0):
  • Észlelés időpontja (2023.07..06 15-16 óra között):
  • Internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI):
  • MT azonosító:
  • Hiba részletes leírása (képernyőmásolat):

Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán

További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár a weboldalunkon elérhető chates ügyfélszolgálatunkon vagy Facebookon privát üzenetben.
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2 months later...

Sziasztok! Pontosan UGYANEZZEL a hibával küszködöm én is, immár több mint 6 (!) hete. Emiatt a Domino day kedvezményeket sem tudom használni. Chat -en hibajegyet vettek fel, de SEMMI nem történik a hiba elhárítása végett. Hahó, felfogná végre valaki a Telekom-nál, hogy náluk van a hiba!!!???

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Kedves Telekom szakértő! Mindannyian visszaadhatják a szakértő bizonyítványukat! Okt. 27-i frissítés után a hiba maradt. Ja, hogy biztonsági okokból (?!) külföldön Wifi -vel nem megy... Miért is??? És eddig miért ment/mehetett? Akkor volt biztonság vagy sem? Kellemes, hogy válaszra sem méltatjátok az észrevételt. Köszönöm, érdemes lenne talán mindannyiunknak szolgáltatót váltani?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...