glozerz Posztolva ekkor: 2023. augusztus 1. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. augusztus 1. Kedves Mindenki! Sajnos egyetlen készülékemről (Samsung A12 vagy Samsung TAB A6) sem tudok belépni a Telekom fiókomba (készülék Beállítások menüben az Alkalmazás adatainak+gyorsítótár törlése után sem, újraindítás után sem, Telekom alkalmazás újratelepítés után sem), azonosítás és telefonszámos (4 jegyű kóddal) vagy email címmel próbálva a csatolt kép szerinti üzenetet kapom minden esetben kb. 1 hete már! Köszönöm a segítséget! üdv., Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. augusztus 7. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. augusztus 7. Szia @glozerz! Abban az esetben, ha aktuális még, akkor a következőt javasoljuk. Frissítsd az alkalmazást (töröld, majd rakd fel a legújabb verzióját) továbbá töröld a gyorsítótárat a beállításokba és próbáld meg ismét a belépést, mert ez segíteni szokott. Amennyiben a probléma még ennek ellenére is fennáll, akkor kérjük, hogy a hiba pontos leírásával és a következő adatokkal jelezz vissza nekünk privát üzenetben, hogy a segítségedre lehessünk: Belépéshez használt felhasználó azonosító (előfizetés hívószáma/MT azonosító/e-mail cím): Platform(Android/iOS) és Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1): Készülék gyártója és típusa (Samsung Galaxy S4 mini): Alkalmazás verzió: (pl. 5.0): Észlelés időpontja (2023.07..06 15-16 óra között): Internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI): MT azonosító: Hiba részletes leírása (képernyőmásolat): Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár a weboldalunkon elérhető chates ügyfélszolgálatunkon vagy Facebookon privát üzenetben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ferkóka Posztolva: 2023. október 23. Megosztás Posztolva: 2023. október 23. Ugyanez a problémám van hetek óta, és Telekom ugyanezeket javasolta, de semmi nem nem használ nekem sem. Nem hiszem, hogy csak nekünk van ez a problémánk, és nem értem, miért nincs rá megoldás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. október 24. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. október 24. Kedves Ferkóka! Amennyiben továbbra is tapasztalod a problémát, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot Facebookon privát üzenetben , hogy segítségedre lehessünk ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Csalódott felhasználó Posztolva: 2023. október 24. Megosztás Posztolva: 2023. október 24. Sziasztok! Pontosan UGYANEZZEL a hibával küszködöm én is, immár több mint 6 (!) hete. Emiatt a Domino day kedvezményeket sem tudom használni. Chat -en hibajegyet vettek fel, de SEMMI nem történik a hiba elhárítása végett. Hahó, felfogná végre valaki a Telekom-nál, hogy náluk van a hiba!!!??? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Csalódott felhasználó Posztolva: 2023. november 1. Megosztás Posztolva: 2023. november 1. Kedves Telekom szakértő! Mindannyian visszaadhatják a szakértő bizonyítványukat! Okt. 27-i frissítés után a hiba maradt. Ja, hogy biztonsági okokból (?!) külföldön Wifi -vel nem megy... Miért is??? És eddig miért ment/mehetett? Akkor volt biztonság vagy sem? Kellemes, hogy válaszra sem méltatjátok az észrevételt. Köszönöm, érdemes lenne talán mindannyiunknak szolgáltatót váltani? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. november 2. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. november 2. Szia! Biztonsági csoportunk egy Telekom alkalmazást érintő támadást azonosított. Társaságunk számára elsődleges az Ügyfelek adatainak biztonsága, ezért volt szükséges alkalmazni ezt a megoldást. Köszönjük a megértésed és együttműködésed. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
petra95 Posztolva: 2023. november 15. Megosztás Posztolva: 2023. november 15. Ugyan ez a probléma Magyarországról próbálok bejelentkezni, immár sikertelenül az applikációba, milliószor újratelepítettem, adatot töröltem. Mindezt azért mert amikor be volt jelentkezve nyártól nem működik semmi az ég világon, mostmár be sem enged. Ideje lenne vele foglalkozni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. november 16. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. november 16. Szia! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy írj nekünk a m.me/TelekomHU elérhetőségünkre, hogy mielőbb részletesen utánanézhessünk a problémának. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
schk Posztolva: 2023. december 3. Megosztás Posztolva: 2023. december 3. Nekem is hasonló problémám volt. A telefonom újraindítása segített.😉 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.