Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Szolgáltatás felfüggesztve, törlesztés kérése! Számla rendezésében, illetve visszakapcsolásában való segítség kérése.


Kadarja34

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Szia, 

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3499/mit_kell_tennem__ha_otthoni_elofizetesemen_tartozas_all_fenn_

Amennyiben már kaptál fizetési felszólítást (SMS-ben, e-mailben vagy postai levélben), vagy az előfizetésed már korlátoztuk, javasoljuk, hogy a befizetés igazolást az alábbi elérhetőségeink egyikére küldd el:

A fenti faxszámon és e-mail címen kizárólag a befizetési igazolásokat fogadjuk.

Ha az előfizetésed díjtartozás miatti korlátoztuk, az igazolás beérkezése után minél hamarabb, de maximum 72 órán belül megszüntetjük a korlátozást. Ebben az esetben az Általános szerződési feltételeknek megfelelően, bruttó 4.500 Ft-os visszakapcsolási díjat számlázunk ki, ami a következő havi számlában jelenik meg.


Amennyiben anyagi problémáid adódtak, és igénybe szeretnéd venni a fizetési könnyítés (haladék, részletfizetés) lehetőségét, szándékodat a leggyorsabban a 1414 telefonszámukon jelezheted.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a fizetési könnyítés engedélyezésének egyszeri díja - pozitív elbírálás esetén - megállapodásban érintett összeg 1%-a, minimum bruttó 5.000 Ft.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...