Bander Hanzlik Anita Posztolva ekkor: 2023. október 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. október 6. TIsztelt Szolgáltató Online szeretnék számlákat fizetni, és több hónapja tapasztalom hogy a kártyaadatok megadaása után semmi nem történik . Tölt hosszú percekig és nem történik meg a fizetés Bander Gábor Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. október 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. október 9. Szia Anita! Ilyesmi olyankor szokott előfordulni, ha a fizetési felület kezelője, és a bankod között valami miatt nem jön létre a kapcsolat, vagy ha esetleg nem csak napi limit, hanem például tranzakció limit is van a kártyádon, vagy valami hasonló korlát. Javasoljuk, hogy egyeztess a bankoddal, vagy próbáld meg máskor a fizetést, illetve ellenőrizd, hogy van-e stabil internet kapcsolatod. Kollégáink segítségedre lehetnek, ha már kaptál tranzakciószámot, és azt megírod nekünk az m.me/TelekomHU felületen a telefonszámoddal, és a hibaüzenet szövegével együtt. ^Kata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.