Lencitomi Posztolva ekkor: 2023. október 8. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. október 8. Sziasztok! Svájcban utaztam, nem működik mobil netem, pedig van aktív adatmennyiségem. A roming szolgáltatás is be van kapcsolva. Kérlek segítsetek. Üdv. Lenner Tamás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. október 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. október 9. Szia Lencitomi! Ellenőrizd, hogy a roaming szolgáltatás ne csak a készüléken, hanem a szolgáltatásaid között is bekapcsolt állapotban legyen. Svájc EU-n kívül (Díjzóna 3) kategóriába esik, ezért a netezéshez be kell kapcsolnod a "Világutazó Net (forgalmi díjas netbővítő)" szolgáltatást. A forgalmi díjakat honlapunkon, a roaming díjak oldalon találod attól függően, hogy a négy ottani szolgáltató közül melyiket választod. ^Kata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Erv Posztolva: június 5. Megosztás Posztolva: június 5. (szerkesztve) Sziasztok, hasonlo problemaval küzdünk Svajcban. Be van kapcsolva minden kapcsolodo beallitas a telefonon. Van aktivalt 7 napos vilagnet csomagunk. Neha felcsatlakozik, majd egy ideig mukodik az internet majd egy ido utan folyamatosan probal csatlakozni sikertelenul a Sunrise nevu szolgaltatohoz. (a 4g/5g ikon megjelenik majd eltunik a jobb felso sarokban). Az utitarsunknak Yetteles telefonja van amin tokeletesen mukodik az internet (swisscom halozathoz csatlakozva) Az egesz hasznalhatalan es kiabrandito. udv Ervin Szerkesztve ekkor: június 5. Szerkesztő: Erv Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.