GiFX Posztolva ekkor: 2023. október 12. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. október 12. Új telefonszám igénylése után az applikációba semmilyen módon nem tudok bejelentkezni. Próbálva volt e-mail és telefonszámos bejelentkezéssel is. Mindkét esetben ugyanazt a hibaüzenetet dobja fel. Ki lett próbálva újraíndítással és újratelepítéssel, több eszközön is, mindig ugyanerre a hibaüzenetre dob (nem dobja fel újra a bejelentkezési lehetőséget sem). iPhone X, iOS 16.7 / iPhone 15 Pro, 17.0.3 Semmilyen adatot nem tudok így mobilos applikációban megtekinteni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. október 13. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. október 13. Szia @GiFX! Szomorúan olvastuk, hogy rendellenességet tapasztalsz az alkalmazással kapcsolatban. Javasoljuk, hogy első körben frissítsd az applikációt (töröld, majd rakd fel újra) és próbálj meg ismét belépni. Abban az esetben, ha továbbra se sikerül, akkor kérjük, hogy írd meg nekünk a problémát privát üzenetben részletesen, a következő adatok megadásával: belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma), platform (Android / iOS) és operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1), készülék gyártója és típusa (pl.: Samsung Galaxy S4 mini), alkalmazás verzió: (pl. 5.0), észlelés időpontja (2023.10.06 15-16 óra között), internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI), MT-azonosító, hiba részletes leírása (hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van az nagy segítség). Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. október 13. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. október 13. Kedves @GiFX! Köszönjük visszajelzésedet! Posztodat adatbiztonsági okok miatt elrejtettük, mivel az adataid tartalmazta. Kérjük, hogy minden kért adatot adj meg privát üzenetben, hogy intézkedhessünk! Hiányzó adat: belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma) Várjuk privát üzenetedet a hiányzó adattal. Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
stirma Posztolva: 2023. október 13. Megosztás Posztolva: 2023. október 13. Én sem tudok belépni! Felhívtam az ügyfélszolgálatot 4 napja, először is majdnem agyvérzést kaptam a robottól, akivel nem lehet kommunikálni! Aztán nagy nehezen eljutottam egy élő személy ügyintézőhöz, aki szintén nem tudott valójában segíteni. Aztán később egyszercsak működött az app. Ma ismét nem működik, és ugyanazt a hibaüzenetet kapom, amit korábban. Képernyőfotót nem tudok csatolni. A szöveg: Hiba történt! A szolgáltatás jelenleg nem elérhető. Kérjük, pár perc múlva próbáld újra. De hiába, akkor sem működik! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. október 14. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. október 14. Szia! Hiba esetén elsősorban javasoljuk, hogy töröld, majd töltsd le újra az alkalmazást. Kérjük, hogy ha problémát tapasztalsz az app működésében, készíts képernyőfotót róla és küldd el azt ide: m.me/TelekomHU, hogy mielőbb javítani tudjuk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.