Ugrás a tartalomhoz

Telekom Applikáció Bejelentkezési Hiba


GiFX

Ajánlott posztok

Új telefonszám igénylése után az applikációba semmilyen módon nem tudok bejelentkezni. Próbálva volt e-mail és telefonszámos bejelentkezéssel is. Mindkét esetben ugyanazt a hibaüzenetet dobja fel. 

Ki lett próbálva újraíndítással és újratelepítéssel, több eszközön is, mindig ugyanerre a hibaüzenetre dob (nem dobja fel újra a bejelentkezési lehetőséget sem).

iPhone X, iOS 16.7 / iPhone 15 Pro, 17.0.3

Semmilyen adatot nem tudok így mobilos applikációban megtekinteni.

fdqbeaU.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Szia @GiFX!

Szomorúan olvastuk, hogy rendellenességet tapasztalsz az alkalmazással kapcsolatban. :(

Javasoljuk, hogy első körben frissítsd az applikációt (töröld, majd rakd fel újra) és próbálj meg ismét belépni. Abban az esetben, ha továbbra se sikerül, akkor kérjük, hogy írd meg nekünk a problémát privát üzenetben részletesen, a következő adatok megadásával: belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma), platform (Android / iOS) és operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1), készülék gyártója és típusa (pl.: Samsung Galaxy S4 mini), alkalmazás verzió: (pl. 5.0), észlelés időpontja (2023.10.06 15-16 óra között), internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI), MT-azonosító, hiba részletes leírása (hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van az nagy segítség). Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Kedves @GiFX!

Köszönjük visszajelzésedet!

Posztodat adatbiztonsági okok miatt elrejtettük, mivel az adataid tartalmazta. 

Kérjük, hogy minden kért adatot adj meg privát üzenetben, hogy intézkedhessünk!

Hiányzó adat: belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma) 

Várjuk privát üzenetedet a hiányzó adattal. Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Én sem tudok belépni! Felhívtam az ügyfélszolgálatot 4 napja, először is majdnem agyvérzést kaptam a robottól, akivel nem lehet kommunikálni! Aztán nagy nehezen eljutottam egy élő személy ügyintézőhöz, aki szintén nem tudott valójában segíteni. Aztán később egyszercsak működött az app. Ma ismét nem működik, és ugyanazt a hibaüzenetet kapom, amit korábban. Képernyőfotót nem tudok csatolni. A szöveg: Hiba történt! A szolgáltatás jelenleg nem elérhető. Kérjük, pár perc múlva próbáld újra.

De hiába, akkor sem működik!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Szia! 

Hiba esetén elsősorban javasoljuk, hogy töröld, majd töltsd le újra az alkalmazást. Kérjük, hogy ha problémát tapasztalsz az app működésében, készíts képernyőfotót róla és küldd el azt ide: m.me/TelekomHU, hogy mielőbb javítani tudjuk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...