Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Sagemcom F@st 3686AC szoftverfrissítése utáni mizéria


oldmumus

Kérdés

Tisztelt Fórumtagság,

 

nem tudom, hogy nálam ez egyedi eset vagy más is tapasztalt hasonlókat? Mindenesetre szerda hajnalban a Sagemcom F@st 3686AC kapott egy frissítést. Mon Modem jön be és a köv. főbb adatokkal:

Alkalmazott szabvány :      EuroDocsis 3.0
Hardver verzió :      V2.0
Szoftver verzió :      MAGYAR_4.121.0

 

Ami a belépés után kellemetlenül fogadott, hogy a Port Forwarding szabályban nincs pipa, hogy érvényes vagy sem. Aztán nincs külső management Port lehetőség. Egy az eddigiektől eltérő lebutított felület.

Ami ennél is rosszabb, hogy az IPTV azóta akadozik. Ez igaz egy netes rádiókészülékre is. Írtam itt a Port Forwardingot. Egy NAS ami eddig egy más porttal passzív FTP-vel ment azóta nem megy. Vannak kamerák viszont ahol kívülről pl. web browser használatával a Port Forwardingos portokon rendben megy élőben kép és hang. Viszont mobil eszközön P2P elven ugyan ezek a kamerák elérhetetlenek.

Hiba be lett jelentve, majd jött SMS, hogy időpont egyeztetés miatt keresnek. Azóta eltelt 30 óra a 72 órából de senki nem keresett. Teszem hozzá a hibát is órák múlva tudtam bejelenteni. Telefonos módon is próbálkoztam meg a chat -et is kiválasztottam. Eddig mindennel az elmúlt lassan 20 év elteltével elégedett voltam, de most kezdek morcos lenni. Ugyanis a javasolt mindent húzzak le majd megy modemre update  (szerintem nem történt semmi), majd ha ez megvan utána majd STB-k is frissülnek (na ez sem történt meg) megjavul minden. Itt valami más van a háttérben.

   
   
   
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: oldmumus
kimaradt egy mondat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
3 órája, oldmumus írta:

Tisztelt oldmumus,

pontosan ez a problámám nekem is ugyenezzel a típusú modemmel. Akadozik az IPTV szolgáltatás, a LAN fix IP beállítás is eltűnt. Először azt hittem, hogy a switch-ek romlottak el, de kettő is egyszerre ugyanazzal a hibával nagyon furcsa volt. A net, TV-n a Netflix megy rendesen, csak az IPTV kínlódik. Újraindítás után megy kb 30-40 másodpercet, de utána 5-10 másodpercenként megakad. Olyan  minta nem lenne folyamatos a bejövő jel. és a STB nem puffrelene eleget a folymatos lejátszáshoz.

Ha esetleg megoldódik a dolog, ,kérem jelezze itt is hogyan sikerült.

Én most próbáltam "Vandával" csevegni, de eddig nem sok sikerrel... :(

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem sem jelentkezett semmi hiba, ha direktbe kötöttem be a STB-t. Amikor viszont a Switch-en keresztül kapta a netet, akkor már szaggatott az adás.

Ma felhívtam az ügyfélszolgálatot, és először azt mondták, hogy a 16 kerben üzemzavar van, ezért küldenek egy SMS-t amikor elhárult a hiba, hátha az megoldja az én problémát is. Biztos voltam benne, hogy nem, de nem volt mit csinálni :) Jött az SMS hogy elhárították a rendszerhibát, de sajnos nálam továbbra is gond volt. Újból hívtam az ügyfélszolgálatot, és felvették a hibajegyet, 72 órán belül jelentkeznek. Futtatott egy ellenőrzést, de nem látot problémát. Elmondtam, hogy a Sagem modem frissítés óta van gond, de nem tudott rá mit lépni. És itt jön egy fura dolog. Mondott egy olyat, hogy a modem-et 4x kapcsoljam ki - be gyorsan egymás után a hátulján lévő gombbal. Bár ez nyílván viccesen hangzik, de megcsináltam, hátha alapon. A STB-t is áramtalanítottam 1x. Ezek után érdekes módon kezdett magához térni a modem, és már a TV adás nem akadozott. Ezt ellensúlyozandó, a Wi-Fi viszont nem működött.. csatlakozni lehetett rá, de nem volt net kapcsolat. Párszor UI-n keresztül újraindítottam, de nem segített, majd letiltottam a Wi-Fi-t, majd újra engedélyeztem és most úgy tűnik minden működik.

Én nem mondom, hogy 4x ki-be kapcs oldotta meg, lehet távolról piszkáltak valamit, de most jó. Új FW-t sem kapot a modem.

Lehet mégis a rendszer hiba, amit megoldottak délután pár órába került mire teljesen helyre állt és az volt a gond.

Minden esetre most figyelem egy darabig, de remélem így marad.

Remélem @oldmumus nálad is rendben lesz.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Levismondeo
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem nem véletlen, hogy a szerdai frissítés óta amikor a Sagecom felületből más lett kezdődött az egész. Nálam egy külső helyről meg hajnalban FTP és nem szokásos 21  porton hanem egy magasabb port forwardinggal. Nos ez azóta nem megy. Ha átrakom hagyományos 21-re akkor megy.

Ha a kamerákat nézem Web Browser segítségével nincs akadás. Ha telefonos app-on P2P akkor igen

Ha PC-n vagy tableten Youtube vagy netes rádió akkor nincs gond. Ha WiFi internet rádión akkor szakadozik

Tegnap azt mondta a kint lévő szakember páros, hogy hallottak olyant, hogy egy bizonyos eszköz/típus ha van a hálózatban és az szoftvert frissített akkor van ez. Nálam egyik sem igaz. Az okozó valami rákötött eszköz lehet. Ma végigcserélem egy ismerőssel és vizsgálom egyesével. Ha ez sem hoz eredményt kérem a modem cserét. De nem erre a típusra. Mivel 3 ismerősnek más típus van. Ebből 2 pár házzal távolabb lakik és nincs gondja. De van az egyik szomszédja akinek van és hasonló modemmel.
Szóval itt valami van a háttérben.

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...