Ugrás a tartalomhoz

Telekom telefonos alkalmazás segítség chat fejlesztési javaslat


Gyapsziking

Ajánlott posztok

Ha jön telefonon egy üzenet, ami nem fér a képernyőbe, akkor nem ugrik a csevegő képernyőre az új üzenetre, ezáltal csak várakozik az ügyfél, hogy mikor fognak válaszolni neki, pedig már rég írtak neki, csak ugye nem vette észre, mert még hangjelzés sincs (amit ki-be lehetne kapcsolni).

Ez a jelzés érvényes lehetne arra is, amikor kapunk egy befizetendő csekket az app-ba, hogy tudjunk róla.

A véletlen chat-ből való kilépést meg lehetne előzni egy Biztosan ki akarsz lépni? ablakkal, vagy hogy ha megnyomom a vissza gombot, akkor nem egyből kilépjen a beszélgetésből, amellyel meg is szakad a folyamat, hanem csak letegye tálcára a billentyűzetet.

Amikor megjön a küldjek visszajelzést üzenet, akkor a csillagok adogatása mellett lehetne egy ilyen szövegdoboz az észrevételeknek, hogy oda írjam le és ne feltétlenül ide.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Szia @Gyapsziking!

Köszönjük jelzésedet!

A Telekom alkalmazás fejlesztésén folyamatosan dolgozunk az általad említett opciók bevezetése közül több is folyamatban van már.

Megértésedet köszönjük! ^Zoltán

További kérdés esetén keress minket bizalommal akár Facebookon privát üzenetben.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...