mnqpr Posztolva ekkor: február 28. Megosztás Posztolva ekkor: február 28. A SIM csere és 4G SIM igénylés oldalon leírtak szerint megérkezett a csere SIM-kártya, de az aktiváláshoz szükséges leírás nem volt mellékelve. Megpróbáltam a Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat? oldal alapján aktiválni a kártyát, de ez egy adat sim DOMINO Net csomaggal, amiről nem lehet felhívni a 06 (80) 639 999 számot. A 1414 a 1777-hez küldött, de ott nincs aktiválási menüpont. Hogyan kell egy ilyen kártyát aktiválni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 29. Telekom Megosztás Posztolva: február 29. Kedves mnqpr! Kérjük, hogy keress minket chat felületünkön, ahol kollégáink segítenek Neked a SIM kártya aktiválásában. Köszönjük! ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.