dokidoki Posztolva ekkor: április 7. Megosztás Posztolva ekkor: április 7. (szerkesztve) Márciustól a gmailre küldött emaileim nem érkeznek meg a címzettekhez. A hibát chaten bejelentettem a Telekomnak. A műszaki szakemberek 1-2 perc után SMS-ben közölték, hogy „lezárták” a hibát. A hiba fennáll továbbra is, a „lezárás” ténylegesen azt jelkenti, nem foglalkoznak a hibával. Évtizedes, MAGENTA 1 ügyfele vagyok a Telekomnak. MT ügyfélazonosító 46412***** A dr.raczmaria@t-online.hu email címemről küldök (jelenleg sajnos csak küldenék) napi 4-5, jellemzően szöveges üzenetet gmailre, éppúgy, mint korábban, amikor hibátlanul működött a levelezésem. Nem változtattam a levelezési szokásokon, sem a mennyiségen, és sosem küldök spamnek minősíthető emailt. Továbbra is kérem a Telekom szakembereit, hárítsák el a hibát! Csatolok hibaüzeneteket. Előre is köszönöm! Bp. 2024.04.07. 2024.04.05. legutóbbi hibaüzenetek (5 hét óta minden, ami gmailre küldött, naponta kb. 4-5).docx Szerkesztve ekkor: április 8. Szerkesztő: ADMIN MT azonosítót eltávolítottam, ez egy mindenki számára elérhető oldal, visszaélhetnek vele Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Zsanett Posztolva: május 22. Megosztás Posztolva: május 22. Csak könyörögj még hónapokig nekik! Én befejeztem velük. Havi 18 ezerért egy ótvar az egész. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 22. Telekom Megosztás Posztolva: május 22. Sziasztok! A Google nemrégiben szigorít a @gmail.com irányba történő levélküldés szabályain. Mivel sajnos sokan spamelnek @t-online.hu-s címekről, emiatt időnként blacklistre kerül a küldő szerverünk IP címe, azaz Google korlátozza/lassítja a @t-online.hu-s e-mail címekről a @gmail.com-os címekre küldhető levelek mennyiségét. A gyakolratban ez azt jelenti, hogy az ügyfél el tudja küldeni az e-mailt, de a Gmail szervere nem fogadja azt, nálunk marad a küldési sorban. Néhány perctől akár 24 óránál hosszabb ideig is tarthat ez a "rate limit". Az utóbbi időben olyan hosszú a rate limit, hogy egyes levelek végül nem kerülnek kiküldésre. Erre sajnos nincs hatásunk Ugyanakkor folyamatosan dolgozunkk azon, hogy a szigorításnak megfeleljünk, ennek egyik eleme az is, hogy az ügyfelektől azt kérjük, hogy jelszavaikat cseréljék erős jelszóra - ezt nemrégiben kötelezővé tettük, így tapasztalataink szerint a jelenség egyre ritkábban fordul elő a fent vázolt jelenség. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.