blaci0627 Posztolva ekkor: június 23. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: június 23. Tisztelt Telekom! Hiszonéve megvan a feltöltős kártya. Kb 5 éve számhordozással váltottam a telekomhoz. Minden évben csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is. Milyen adatvédelem ez? Mi értelme? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: június 24. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: június 24. Szia blaci0627! Keress minket privát üzenetben a szám megadásával, hogy utána nézhessünk a problémának. Általánosságban azokra az esetekre jellemző, hogy csak személyes adategyeztetés elfogadható, ahol a kártya nem tud sms kódot fogadni, illetve az nem hozzáférhető, vagy ha külföldön kiállított igazolvány, vagy más hasonló ok miatt a hatósági adatbázissal nem tudjuk ellenőriztetni az adatokat. ^Kata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.