blaci0627 Posztolva ekkor: június 23. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: június 23. Tisztelt Telekom! Hiszonéve megvan a feltöltős kártya. Kb 5 éve számhordozással váltottam a telekomhoz. Minden évben csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is. Milyen adatvédelem ez? Mi értelme? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: június 24. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: június 24. Szia blaci0627! Keress minket privát üzenetben a szám megadásával, hogy utána nézhessünk a problémának. Általánosságban azokra az esetekre jellemző, hogy csak személyes adategyeztetés elfogadható, ahol a kártya nem tud sms kódot fogadni, illetve az nem hozzáférhető, vagy ha külföldön kiállított igazolvány, vagy más hasonló ok miatt a hatósági adatbázissal nem tudjuk ellenőriztetni az adatokat. ^Kata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: október 2. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: október 2. Dear LauraSGagne! In the case of foreign citizenship, if you do not have a Hungarian document, you cannot perform the data reconciliation on the online interface, we are sorry. In this case, you have to go to one of our stores in person to arrange the date. The relevant Domino SIM card and a photo identification document, which can be a foreign passport or foreign identity card, or a Hungarian Residence permit or card, Settlement permit or Permanent residence permit or card, are required for administration. We count on your cooperation! We hope that we were able to help you with our information! ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.