Ugrás a tartalomhoz

Adategyeztetés "Hiba történt! Próbálja meg később"


Ajánlott posztok

Helo Telekom!

Ez miért van? Évek óta ezt a kártyát használja a lányom. Minden évben sikeres volt az adategyeztetés. Azóta sem változott semmi.

De most, egy hónapja próbálkozunk vele és az adatok megadása után, a továbblépés gombra kattintva egy hibaüzenet jelenik meg.

"Hiba történt Próbálja meg később"

Az adatok stimmelnek, ott nem is jelez hibát.

Jövő hónap másodikán lejár a kártya regisztrációja, de nekünk kell.

SEGÍTSÉG!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Köszönjük, hogy megpróbáltátok. Javasoljuk, hogy a honlapunkon keresztül elérhet online ügyfélszolgálatunkkal vegyétek fel a kapcsolatot, akik segítségetekre lesznek az adategyeztetésben, illetve ha számotokra kényelmesebb, úgy telefonon a +36-80-630-045-ös számunkon várjuk megkeresésedet. Fontos, hogy arról a telefonszámról indítsd a hívást, amire szeretnél adatot egyeztetni. ^Barna

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1 month later...

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...