Magyar Robert Posztolva ekkor: július 19. Megosztás Posztolva ekkor: július 19. Helo Telekom! Ez miért van? Évek óta ezt a kártyát használja a lányom. Minden évben sikeres volt az adategyeztetés. Azóta sem változott semmi. De most, egy hónapja próbálkozunk vele és az adatok megadása után, a továbblépés gombra kattintva egy hibaüzenet jelenik meg. "Hiba történt Próbálja meg később" Az adatok stimmelnek, ott nem is jelez hibát. Jövő hónap másodikán lejár a kártya regisztrációja, de nekünk kell. SEGÍTSÉG!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: július 19. Telekom Megosztás Posztolva: július 19. Szia Róbert! Kérjük, hogy amennyiben alkalmazáson keresztül nem sikerül egyeztetni az adatokat, úgy a honlapunkon keresztül elérhető felületünkön próbáljátok meg, ami ide https://bit.ly/4bY4YWc kattintva tudok elérni. ^Barna Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Magyar Robert Posztolva: július 19. Szerző Megosztás Posztolva: július 19. OK! ez sem működik. De már két telefonról és PC-ről is próbáltuk. Itt egy screenshot róla: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: július 19. Telekom Megosztás Posztolva: július 19. Köszönjük, hogy megpróbáltátok. Javasoljuk, hogy a honlapunkon keresztül elérhet online ügyfélszolgálatunkkal vegyétek fel a kapcsolatot, akik segítségetekre lesznek az adategyeztetésben, illetve ha számotokra kényelmesebb, úgy telefonon a +36-80-630-045-ös számunkon várjuk megkeresésedet. Fontos, hogy arról a telefonszámról indítsd a hívást, amire szeretnél adatot egyeztetni. ^Barna Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kincses Kevin Posztolva: augusztus 19. Megosztás Posztolva: augusztus 19. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.