emptzzz

összekapcsolási probléma - konkrétan, i4s i6 "eszköz nem elérhető, ellenőrizni a beállítást"

Kérdés

5 ios eszközön próbáltuk, 3 boxunk van, egyikkel sem működik, ugyan az a "hiba történt"
marha bosszantó, segítséget szeretnék kérni, csatolnám a screenshot-ot ha tudnám!
manuális összehangolás sem segített, ua a hibakód! minden frissítve&újraindítva, még sem működik

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Hello emptzz, egyrészt szerintem rossz helyre írtad, ez inkább valamelyik készülékes témakörbe kívánkozik, nem a szakértői rendezvényekhez.

 

másrészt nem igazán értem (és a válaszok száma alapján más sem), mit próbáltál elérni, hogyan, mivel. írd le egy kicsivel bővebben légyszi, típusok, meüpontok, ilyenek... köszi!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most