fejo89 Posztolva ekkor: augusztus 4. Megosztás Posztolva ekkor: augusztus 4. Üdv! Abban kérném a segítséget, hogy vettem egy Synology NAS-t és az OpenVPN szerverhez tartozó 1194-es portot hiába nyitom ki a routeren, a portchecker.co szerint closed az állapota. Tesztként kinyitottam a 80-ast és annál pedig open. MAC-et használok ott nem fut tűzfal, illetve mivel a 80-ast egyből mutatta hogy open igy gondolom valami a routerrel lehet. 80-as porton kivűl igazából semmi mást nem enged. Kell valamit még valahol állítanom? Köszönöm! Üdv, József Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: augusztus 7. Telekom Megosztás Posztolva: augusztus 7. Kedves @fejo89! Köszönjük a megkeresésedet és szép napot kívánunk! Az online port checkerek csak akkor mutatják, hogy egy port nyitva van, ha valamilyen program vagy szolgáltatás használja. Ha nincs használatban, akkor a port zárva lesz. Kérjük, hogy győződj meg róla, hogy biztosan jól nyitottad ki a portot és valóban használja-e ezt a szabályt valami folyamat! Esetleg megpróbálhatod azt, hogy a Telekomos eszközt (HGW vagy ONT) bridge/passtrough üzemmódba teszed. Abban az esetben, ha az eszközt használod, akkor az csak modemként fog működni. Ez azt jelenti, hogy a felhasználónak saját routert kell használnia, és abban be kell állítania a PPPoE felhasználónevet és jelszót. Ez a beállítás csak a réz és optikai hálózatokon szükséges, a koaxiális hálózatokon nem. Amennyiben koaxiális kábellel csatlakozol, a bridge üzemmód nem teszi lehetővé a fixIP cím beállítását, az IPTV/TTV szolgáltatások használatát vagy a Nonstop wifi használatát. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.