Ugrás a tartalomhoz

telekom arculat


Ajánlott posztok

Tisztelt Telekom!

Engedjék meg, hogy mint ügyfél, néhány észrevételemet megosszam Önökkel, elsősorban a marketing területen tevékenykedő munkatársakkal.

Azon túl, hogy nemrégiben a Duna Plázában található Tkom fiókban rendkívül kellemetlen tapasztalatom volt egy ügyintéző hölggyel, aki lekezelően, gőgösen és arrogánsan kommunikált velem és a párommal, a Tkom marketing és emberi erőforrás kommunikációjában (mindig tisztelet a kivételnek) megfigyeltem egy romló tendenciát, amelyre leginkább a ***** kifejezés a legartikuláltabb jelző.

Az a reklámkampány, amelyben egy Mari nevű hölgy és egy teljesen életidegen férfi karakter viszi a jelző fáklyát jelen médiabirodalmunkban a Tkom részéről, egyszerűen elviselhetetlen, taszító, idegesítő és mind a képviselt társadalmi rétegre, mind a Tkom ügyfeleire és vélt vagy valós célcsoportjaira, mind pedig a női nemre gyalázatos fényt vet.

Ha  a Tkom felvállaltan ezt a célcsoportot tűzi ki elérendő vágyai netovábbjaként, egy beszélni alig tudó, nyökögő, kulturálatlan, durva beszédű, durva személyiségű, egyszerű *****t, akkor én nem szeretnék a Tkom célcsoportjába tartozni.

Sem ügyfelei közé. Persze, nyilvánvaló, szinte látom, ahogy a Tkom vezetősége megvonja  a vállát és azt mondja, hogy marhára nagy veszteség lesz, ha én távozom az ügyfelek közül, marad bőven elég.

De sajnos fenn áll a veszélye hosszú távon, ha a Tkom tovább erőlteti ezt a ***** kampányt, olyan helyre pozícionálja magát, ahová nem biztos hogy tartozni szeretne, vagy ha igen, akkor tegyen ízlése szerint. Viszont, ha az emberek a magenta színt kötni fogják Marihoz a *****hoz, akkor szépen lassan, lekopnak majd a kulturált, esetleg iskolázott, elitebb ügyfelek, akik esetleg erőteljesebb anyagi háttérrel és ebből fakadó vásárlási és fogyasztási ösztönző erővel rendelkeznek, és ez még az ő esetükben sem fejben fog eldőlni, hanem érzelmi szinten, ahogy minden marketing stratégia eredményezte vásárlói magatartás.

 

Üdvözlettel,

egy ügyfél, eddig még legalábbis.

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Szia! Nagyon sajnáljuk az üzletünkben történteket. Szeretnénk a kollégánknak visszajelezni, ezért kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk, hogy pontosan milyen napon, kb. milyen órában és melyik pultnál tapasztaltad a leírtakat. A jelenleg futó reklámok a Telekom saját gyártású sorozatának, a Marsra magyar!-nak (mely az index.hu felületén, majd az RTL csatornán futott, most pedig az Netflixen találod meg az első évadot.) a  karaktereire és humorára épül. Sajnáljuk, hogy nem nyerték el a tetszésedet. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...