eddigésnetovább Posztolva ekkor: szeptember 6. Megosztás Posztolva ekkor: szeptember 6. Tisztelt Telekom! Engedjék meg, hogy mint ügyfél, néhány észrevételemet megosszam Önökkel, elsősorban a marketing területen tevékenykedő munkatársakkal. Azon túl, hogy nemrégiben a Duna Plázában található Tkom fiókban rendkívül kellemetlen tapasztalatom volt egy ügyintéző hölggyel, aki lekezelően, gőgösen és arrogánsan kommunikált velem és a párommal, a Tkom marketing és emberi erőforrás kommunikációjában (mindig tisztelet a kivételnek) megfigyeltem egy romló tendenciát, amelyre leginkább a ***** kifejezés a legartikuláltabb jelző. Az a reklámkampány, amelyben egy Mari nevű hölgy és egy teljesen életidegen férfi karakter viszi a jelző fáklyát jelen médiabirodalmunkban a Tkom részéről, egyszerűen elviselhetetlen, taszító, idegesítő és mind a képviselt társadalmi rétegre, mind a Tkom ügyfeleire és vélt vagy valós célcsoportjaira, mind pedig a női nemre gyalázatos fényt vet. Ha a Tkom felvállaltan ezt a célcsoportot tűzi ki elérendő vágyai netovábbjaként, egy beszélni alig tudó, nyökögő, kulturálatlan, durva beszédű, durva személyiségű, egyszerű *****t, akkor én nem szeretnék a Tkom célcsoportjába tartozni. Sem ügyfelei közé. Persze, nyilvánvaló, szinte látom, ahogy a Tkom vezetősége megvonja a vállát és azt mondja, hogy marhára nagy veszteség lesz, ha én távozom az ügyfelek közül, marad bőven elég. De sajnos fenn áll a veszélye hosszú távon, ha a Tkom tovább erőlteti ezt a ***** kampányt, olyan helyre pozícionálja magát, ahová nem biztos hogy tartozni szeretne, vagy ha igen, akkor tegyen ízlése szerint. Viszont, ha az emberek a magenta színt kötni fogják Marihoz a *****hoz, akkor szépen lassan, lekopnak majd a kulturált, esetleg iskolázott, elitebb ügyfelek, akik esetleg erőteljesebb anyagi háttérrel és ebből fakadó vásárlási és fogyasztási ösztönző erővel rendelkeznek, és ez még az ő esetükben sem fejben fog eldőlni, hanem érzelmi szinten, ahogy minden marketing stratégia eredményezte vásárlói magatartás. Üdvözlettel, egy ügyfél, eddig még legalábbis. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: szeptember 6. Telekom Megosztás Posztolva: szeptember 6. Szia! Nagyon sajnáljuk az üzletünkben történteket. Szeretnénk a kollégánknak visszajelezni, ezért kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk, hogy pontosan milyen napon, kb. milyen órában és melyik pultnál tapasztaltad a leírtakat. A jelenleg futó reklámok a Telekom saját gyártású sorozatának, a Marsra magyar!-nak (mely az index.hu felületén, majd az RTL csatornán futott, most pedig az Netflixen találod meg az első évadot.) a karaktereire és humorára épül. Sajnáljuk, hogy nem nyerték el a tetszésedet. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.