SzP 57 Posztolva ekkor: szeptember 12. Megosztás Posztolva ekkor: szeptember 12. Sziasztok! Kérdésem, hogy az asztali gépen a Microsoft a Postáról átirányította a levelezést az Új Outlookra és azóta a @t-online leveleket nem tudom elküldeni. Többször is újra csatlakoztattam az IMAP fiókot, de nem működik. A leveleket megkapom, de küldeni nem tudok. A hotmail és a gmail működik. Valahol olvastam, hogy a @t-online.hu cím a probléma. Van valami ötletetek? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
uzman Posztolva: szeptember 13. Megosztás Posztolva: szeptember 13. Szia Első körben ellenőrizni kellene, hogy a leírásban megadott módon lett-e beállítva a t-online fiók. https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/Outlook_2016_beallitasa.pdf Ha ennek ellenére sem küldi el az üzenetet, akkor szükség lenne az Outlook küldés ablakban megjelenő hibaüzenetre vagy kódra. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
SzP 57 Posztolva: szeptember 16. Szerző Megosztás Posztolva: szeptember 16. Szevasz! A 2016-os beállításokkal nem szinkronizálódnak a levelek, az Outlook 2016 a kimenő port: 25, a bejövő: 143, az outlook a ki: 587, a be 993-at ajánlja, amivel a bejövő levelek megérkeznek, de a kimenőt nem küldi el. Saját magamnak küldtem a t-onlinéről a gmailba egy próba levelet, és a következő üzenetet kaptam: 9932. We couldn't deliver your message. Original message details Created date: 9/12/2024 8:28:04 AM Subject: Próba Technical details MessageDeliveryFailedException: Could not deliver the message [len=70, data=000000004ECBFEC04F872F44B66EECA3C037BA1407006C2D7DF8C886C74FA0988349E67F09A900000000010F00006C2D7DF8C886C74FA0988349E67F09A900001D938B2F0000] sent at 9/12/2024 8:28:42 AM. Failure code: 9932 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.