Ugrás a tartalomhoz

Készülékrendelés visszautasítása?


Samu

Ajánlott posztok

Üdvözlet!
Egy Motorola G54-es telefont szertnék vásárolni teljes áron, kötelezettség nélkül.
Bár van Telekomos telefon, internet és Dominó előfizetésem is, nem  akarook változtatni.
Megrendelésem lezárása előtt szomorúan láttam, hogy webáruházukban kizárólag online kátyás fizetésre van mód.
Ezt én nem szeretném. Szerencsére az alábbiak szerint személyes és telefonos megrendelésre nem ez vonatkozik.

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/vasarlas-rendeles/uzleteinkben-telefonon
https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/vasarlas-rendeles/online/szallitasi-fizetesi-feltetelek#fizetes

Ezt egyik kollégájuk chaten is megerősítette.

Megdöbbenésemre sem az üzletben, sem telefonon nem fogadták el a megrendelésemet.
Mindketten elsőre csomagváltáshoz kötötték volna a vásárlást, és hiába érveltem a fentiekkel, visszautasítottak.
Az üzletben csak azt tudták javasolni, hogy berendelik készletre, és ha értesítenek, beballaghatok az üzletbe, éés
megvásárolhatom. (Ez 24-én történt, de nem értesítettek.) Nem értem. 
(Mondjuk azt sem, hogy miért csak online fizetés lehetséges a webáruházban, de elfogadom, ha így szabályozzák.)
De az, hogy az egyértelmű szabályozásuk ellenére mi ez a "vevőelhárítás", erre nincs magyarázatom.
Tudna valaki segíteni?
 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Kedves Zsani!

Ahogy korábban írtam, okt.30-i telefonbeszélgetésünk alkalmával kolléganője arra hivatkozott, hogy csak csomagváltás vagy csomagrendelés esetén fogadhat el készülékrendelést.

Végig sem hallgatta azt az érvelésemet, hogy a hivatkozott linken mi olvasható,  és a webáruházi rendelés esetére banki előreutalást javasolt. Ami persze nem lehetséges. Kedves Zsani, kérem világosítson fel a posztomban feltett kérdésem tekintetében! A weboldalukon szerepel mindét helyen félrevezető információ, vagy kollégáikhoz eddig még senki sem fordult ilyen "extrém kéréssel", és talán ezért tájékoztattak félre? Mivel a rákospalotai Pólus centerben található üzletükből, ígéretük ellenére azóta sem hívtak, és igazándiból nem is terhelném őket renitens vásárlásommal, milyen módszert javasolna egy sikeres utánvétes készülékvásárlás lebonyolítására?

Megtisztelő válaszát előre is köszönve, üdvözlettel: Samu

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Kedves Samu!

Csak megerősíteni tudjuk, hogy üzletben és telefonon is van lehetőség listaáron, szolgáltatás nélkül megvenni a készüléket ami semmilyen csomag módosítással nem jár. Ellenőrzésünk alapján az árkádban lévő üzletünkben van a készülékből zöld színben raktáron. Felhívjuk figyelmed, hogy ez csak pillanatnyi készlet, elfogyhat időközben.  ^Zoli

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Kedves Zsani!

Bíztatására ma 14:11-kor ismét telefont ragadtam. Zentai Gabriella kolléganője, miután megkérdezte, hogy van-e elődizetésem az alábbiakról tájékoztatott:

1. Akkor is két év hűségidőt számolnak fel a jelenlegi előfizetésemre,, ha teljes áron vásárolok.  Előfizetés nélkül persze megrendehetem webshopból listaáron

Felolvastam a már ide belinkelt szöveget. Természetesen félbeszakítptt, hogy 

2.Aha! Szinte minden terméket! Tehát önnek, akinek nincs előfizetése (??), hiszen huszas számról hív,  erre webshopon tudja leadni a rendelést.

És előfizetéssel:

3.Előfizetéssel persze online, üzletben vagy telefonon két év hűségidő vállalásával

Rendben, akkor most telefonon vásárolnmék, mint előfizető, teljes áron. De miért is kell hűségidőt vállalnom?

4 Mert ezt tartalmazza a telekom üzletszabályzata.  Ha nem szeretne hűségidőt, akkor listaáron a webshopból  vásárolhat, telefonon nem.

De hiszen felolvastam a telfonos rendelés lehetőségét

5. A "szinte" azt jelenti, hogy telefonon, két év hűségidő vállalásával rendelhet pl. telefont, de  háztartási gépeket csak a webshopban. (??) Hűségidő nélkül nincs más lehetősége csak a webshop

Felolvastam kolléganőjének az Ön válaszát is!

6. Sajnálom, félretájékoztatták, csak meglévő ügyfelekre vonatkozik.

De én most is előfizetőjük vagyok!

7.Eddig ez számára nem derült ki, adjak nevet (bemutatkoztam az elején) születési dátumot, telefonszámot, megkérdezi, tájékozódik...

Egy percen belül sikerült tájékozódni.

8 Sajnos csak hűségidő vállalásával lehet telefonos megrendelést leadni, és szerinte a webshopon is ráteszi a két év hűségidőt

Akkor azt a web-oldal hibát jelenteném be, ami a félrevezető információt tartalmazza.

9. Rendben, átkapcsol egy kollégájához, ahol ezt megtehetem.

... Dánielnek  (sajnos nem értettem a vezetéknevét) elmondtam a sirámomat

10 A kolléganő rossz helyre kapcsolt. Hibajegyet tud írni, de eladással nem foglalkozik.

 Én most a weboldal hibás tájékoztatása miatt kerültem ide

11. , Ennek ellenére konzultál kereskedő kollégáival, Név, MT azonosító....

Néhány perces zene...

12.Kollégája úgy tájékoztatta, hogy sajnos hűség nélkül nem lehet, csak online, és mivel nincs mobilszolgáltatása..

De van, Dominó

13, Akkor is csak úgy tudjuk felvenni a telefonos rendelést, ha vált előfizetésesre. Menjek be egy üzletbe, és rendeljem meg ott.

Megtörtént. Nem rendelhettem meg kiszállítással, elhajtottak.

14 Vetessek fel panaszbejelentést

Megtörtént. Ezután próbálkoztam a telefonos rendeléssel a weboldalon leírtak szerint.

15 Sajnos többet nem tud segíteni, eddig sem igazán az ő kompetenciája volt..

Ezzel,  kb. 25 perces telefonbeszélgetés után, pontosan ott vagyok ahonnan indultam.

Kedves Zsani, hogyan tovább?

Üdvözlettel: Samu

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 órája, Telekom szakértő írta:

Kedves Samu!

Csak megerősíteni tudjuk, hogy üzletben és telefonon is van lehetőség listaáron, szolgáltatás nélkül megvenni a készüléket ami semmilyen csomag módosítással nem jár. Ellenőrzésünk alapján az árkádban lévő üzletünkben van a készülékből zöld színben raktáron. Felhívjuk figyelmed, hogy ez csak pillanatnyi készlet, elfogyhat időközben.  ^Zoli

Kedves Zoli,

Köszönöm a tájékoztatást!

Higgye el, nem célom a pár napos  ingyenes telefonhasználat, de ha az az applikáció, amire első sorban használni szeretném, valamilyen előre nem látott okból, nem megy a telefonon, akkor nem szívesen esnék el a visszaküldés lehetőségétől. Eléggé alapos voltam, ennek csak néhány százalékos a valószínűsége és üzletben sajnos nem lehet tesztelni ezt az alkalmazást. 

Üdvözlettel: Samu

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

 

Új fejlemény:

Ma, nobember 7-én, kora délután kaptam egy postai (!?), október 31-i dátumú levelet, az üzletben visszautasított, SR-04150625 számmal azonosított panaszomra.

A lényege: Az Ön által jelzett hibát szakértőnköz továbbítottuk, a probléma megoldásáig türelmét kérjük. 

Az ügyfélszolgálatosként megnevezett hölgy mellesleg közölte velem, hogy nincs tartozásom (??), és javasolta,hogy legközelebb online  forduljak a céghez, mert az hatékonyabb :))) 

Ha döntésével nem értek egyet, akkor forduljak.....

Szégyen, hogy egy panaszra ilyen semmitmondó egyenlevél a válasz. És miért is a nem olcsó levél?? Hisz' az előfizetői adataim között ott a t-online-os email címem.

Hát most itt tartunk.

Remélem, hogy a szakértő, akihez talán egyedi értelmezés miatt továbbították a weboldalon megjelenő félrevezető információtartalmat, méltányolja majd reklamációmat.

Lehetne talán értelmezni a

 https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/4291/mar_atvettem_az_eszkozt__de_14_napon_belul_vagyok__visszaadhatom_az_online_rendelt_arut__ha_meggondoltam_magam

OLdalon megjelenő szöveget is, ami így szól: 

Igen, a kézhezvételtől számított 14 napon belül meggondolhatod magad, és visszaküldheted nekünk a terméket, ha:

  • online rendelted
  • vagy személyes találkozás nélkül, üzleten kívül igényelted az eszközt (telefonon, chat felületen, vagy helyszíni szerelőnél, üzletkötőnél kérted)

Bízom benne, hogy tisztázódnak majd ezek az apró félreértések! Amit én inkább vásárlói megtévesztésnek értékelnék....

Üdv: Samu

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1 month later...

Kedves Szilvi!

Megértem, hogy egy szakértőnek sem egyszerű feladat két ellentmondó állítás feloldása. Már bőven túl vagyunk a harminc napos válaszadási határidőn, de SR-04150625 sz. panaszomra semmiféle választ nem kaptam. A weboldalukról általam korábban linkelt (félrevezető?) információk továbbra is elérhetők, és az üzletben, valamint telefonon kapott (félrevezető?) információkat sem cáfolták.

Utóbbiaknál feltételeznem kell, hogy a fogyasztókkal szembeni olyan méltatlan magatartásról van szó, ami nem kívánt szerződésbe kényszeríti a megrendelőt. Hibás a feltéelezésem?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Kedves Lia!

Köszönöm gyors válaszát!

Mivel az elmúlt hat hét során, a weboldalukról alább idézett pontok tekintetében kizárólag panaszom iktatószám-hozzárendelésről kaptam érdemi információt, a továbbiakban az NMHH és a Fogyasztóvédelem segítségét kérem.

Mi történik a panaszkivizsgálás során?

Társaságunk minden egyes panaszt a lehető legnagyobb odafigyeléssel kezel, minden ügyfelünk bejelentése fontos számunkra. Törekszünk a bejelentést objektíven, az ügyfeleink szemszögéből megközelített valós képet vizsgálni. Függetlenül attól, hogy a kivizsgálás során a megadott panaszt jogosnak, jogtalannak, vagy a tevékenységünkhöz nem kapcsolódónak ítélnénk, részletekbe menően tájékoztatni fogunk döntésünk eredményéről és annak indokáról.

Meghallgatunk, és rögzítjük a panaszod, bejelentésed:

  • A panaszhoz egy iktatószámot rendelünk, amely segítségével a későbbiekben könnyedén érdeklődhetsz a panaszkivizsgálás folyamatáról.
  • Gondoskodunk arról, hogy a kivizsgálás során az érintett szakterület bevonásra kerüljön. Ez garantálja, hogy minden általad jelzett problémát teljes körű szakértelemmel vizsgáljunk ki.
  • Minden esetben igyekszünk az érintett kollégával egyeztetni, amennyiben a reklamációval kapcsolatban mérvadó, a beszélgetés visszahallgatására is lehetőségünk van.

Teljes körűen kivizsgáljuk panaszod, folyamatosan keresve a megoldást:

  • minden részletre figyelve körültekintően, és objektíven járunk el,
  • ha hibáztunk, gondoskodunk a probléma gyors orvoslásáról,
  • folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel a tudomásunkra jutott problémák későbbi felmerülése megszüntethető.

A kivizsgálás eredményéről lehetőség szerint minél előbb tájékoztatunk:Amennyiben a kivizsgálást 30 napon belül nem tudjuk teljes körűen elvégezni, illetve az elbíráláshoz szükséges véleményeket, információkat nem tudjuk beszerezni (mert pl. harmadik fél közreműködése szükséges), természetesen tájékoztatunk a vizsgálati idő meghosszabbításáról.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...