Samu Posztolva ekkor: Szerda 13:38 Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: Szerda 13:38 Üdvözlet! Egy Motorola G54-es telefont szertnék vásárolni teljes áron, kötelezettség nélkül. Bár van Telekomos telefon, internet és Dominó előfizetésem is, nem akarook változtatni. Megrendelésem lezárása előtt szomorúan láttam, hogy webáruházukban kizárólag online kátyás fizetésre van mód. Ezt én nem szeretném. Szerencsére az alábbiak szerint személyes és telefonos megrendelésre nem ez vonatkozik. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/vasarlas-rendeles/uzleteinkben-telefonon https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/vasarlas-rendeles/online/szallitasi-fizetesi-feltetelek#fizetes Ezt egyik kollégájuk chaten is megerősítette. Megdöbbenésemre sem az üzletben, sem telefonon nem fogadták el a megrendelésemet. Mindketten elsőre csomagváltáshoz kötötték volna a vásárlást, és hiába érveltem a fentiekkel, visszautasítottak. Az üzletben csak azt tudták javasolni, hogy berendelik készletre, és ha értesítenek, beballaghatok az üzletbe, éés megvásárolhatom. (Ez 24-én történt, de nem értesítettek.) Nem értem. (Mondjuk azt sem, hogy miért csak online fizetés lehetséges a webáruházban, de elfogadom, ha így szabályozzák.) De az, hogy az egyértelmű szabályozásuk ellenére mi ez a "vevőelhárítás", erre nincs magyarázatom. Tudna valaki segíteni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 3 órája Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 3 órája Kedves Samu! Sajnáljuk a Téged ért kellemetlenséget! Kérjük, hogy írd le nekünk, hogy telefonon milyen indokkal utasították el a rendelésed? Köszönjük. ^Zsani Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.