Ugrás a tartalomhoz

Készülékrendelés visszautasítása?


Samu

Ajánlott posztok

Üdvözlet!
Egy Motorola G54-es telefont szertnék vásárolni teljes áron, kötelezettség nélkül.
Bár van Telekomos telefon, internet és Dominó előfizetésem is, nem  akarook változtatni.
Megrendelésem lezárása előtt szomorúan láttam, hogy webáruházukban kizárólag online kátyás fizetésre van mód.
Ezt én nem szeretném. Szerencsére az alábbiak szerint személyes és telefonos megrendelésre nem ez vonatkozik.

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/vasarlas-rendeles/uzleteinkben-telefonon
https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/vasarlas-rendeles/online/szallitasi-fizetesi-feltetelek#fizetes

Ezt egyik kollégájuk chaten is megerősítette.

Megdöbbenésemre sem az üzletben, sem telefonon nem fogadták el a megrendelésemet.
Mindketten elsőre csomagváltáshoz kötötték volna a vásárlást, és hiába érveltem a fentiekkel, visszautasítottak.
Az üzletben csak azt tudták javasolni, hogy berendelik készletre, és ha értesítenek, beballaghatok az üzletbe, éés
megvásárolhatom. (Ez 24-én történt, de nem értesítettek.) Nem értem. 
(Mondjuk azt sem, hogy miért csak online fizetés lehetséges a webáruházban, de elfogadom, ha így szabályozzák.)
De az, hogy az egyértelmű szabályozásuk ellenére mi ez a "vevőelhárítás", erre nincs magyarázatom.
Tudna valaki segíteni?
 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...