Ugrás a tartalomhoz

Domino adategyeztetés, nem SMS képes készüléken


Ajánlott posztok

Tisztelt Telekom!

2024.03.17-én vásároltam online egy fizikai SIM kártyát, amit azóta is aktívan használok egy olyan készülékben, ami nem képes SMS fogadására. Természetesen nem szeretném, ha elveszne ez a szám, viszont a SIM kártya kivétele borzasztóan nehézkes, így ennek tudatában szeretnék adategyeztetést elvégezni anélkül, hogy kivenném a készülékből a kártyát.

Természetesen minden adattal rendelkezem, és tudom bizonyítani, hogy az én tulajdonomban van ez a kártya.

Előre is köszönöm a segítő válaszukat,

Tisztelettel: Balogh Gábor

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Szia Gábor! Hogyha nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni például a riasztóból, az adategyeztetés-tt a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni. Ebben az esetben kollégáinknak is jelezheted, hogy szeretnél értesítési telefonszámot megadni. ^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Kedves Kata!

Többször is próbálkoztam azon a telefonszámon, de nehéz egy robottal beszélni úgy, hogy nem érti, hogy én mit szeretnék és nem akar kapcsolni egy valódi ügyintézőhöz, aki érdemben tudna segíteni a problémámon. A chat felület ablaka sem ugrik már elő, mint régen, egyszerűen lehetetlen valós személlyel felvenni a kontaktot online vagy telefonon. A személyes ügyintézéshez pedig nincs sajnos időm, és a legközelebbi is 40 km-re van.

Továbbra is várom a segítő választ.

Gábor

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Balogh Gábor0308
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom

Adatvédelmi kötelezettségeink miatt és a tapasztalt visszaélések elkerülése érdekében csak ezek a lehetőségek az adategyeztetésre, sem chat-en ,sem telefonon nem lehetnek segítségedre kollégáink. Bízunk benne, hogy sikerül alkalmat találnod az egyeztetésre üzleteink valamelyikében.^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 10 months later...
  • Telekom

Kedves tsh! 

Amennyiben nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból, az adategyeztetést a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni. Kérjük, ha nem jártál sikerrel, keress minket ismét telefonon. Ebben az esetben kollégáinknak is jelezheted, hogy szeretnél értesítési telefonszámot megadni. ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2 weeks later...

Tisztelt Telekom!

Több,mint 20 éve van feltöltős kártyám. 

Eddig még minden évben sikeres volt az adategyeztetésem az interneten keresztül!Ebben az évben viszont,valami adatvédelmi okra hivatkozva csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is.Milyen adatvédelem ez? Miért kell az ügyfelet feleslegesen személyes megjelenésre kényszeríteni?Van ennek valami értelme?
Vállalkozóként sok veszteséget és kellemetlenséget okoz ezzel a Telekom szolgáltató az ügyfélnek.Azt hiszem felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel és a médiával...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...