Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Szándékosan űzi el a Telekom az ügyfeleit vagy csak véletlen történik ez?


hcs76

Kérdés

Közel 1 éve vagyok üzleti ügyfél! Eddig semmi probléma nem volt sem a fix ip-vel sem a Sagemcom belső ip-jével!
Azaz minden port nyitva volt mind2 ip-n!

Pár hete észrevettem, hogy a router ip-je (ami szintén nem változik az iptv miatt) dns 53 portra nem válaszol!

Sokadik ügyfélsz. telefon után 2 koaxos modemcsere megvolt a probéma nem oldodott meg és mostanra úgy finomanszólva ....k a fejelmre! Az összes utánanézés és probálkozásból nekem 2 dolog körvonalazódott ki!

Valamelyik "nagytudású" a megfelelő osztályon rájött, hogy minek legyen ezeknek annyira jó dolguk, hogy ingyen legyen 2 db használható ip-jük és bekerült a routerbe egy olyan hiba ami az 53-as portot kivégzi... 2, ugyanez a szitu de véletlenűl van benne ez a hiba... (de inkább az elsőt tenném prio.-ba)

PERSZE meg tudom oldani külső második dns-el de ez felesleges macera!

Igazából azon is gondolkodom, hogy kicsengetem a kötbért és mindenestől megválok a Telekomtól de húséidő leteltével mindnkép repülni fog!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...