Telekom Telekom szakértő Posztolva: október 7. Telekom Megosztás Posztolva: október 7. Kedves Nagy Dani! Az RCS megjelenéséről Apple eszközökre jelenleg nem rendelkezünk konkrét időponttal. Amint lesz erről publikusan elérhető információ meg fogjuk osztani online felületeinken. Megértésedet és türelmedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Csehla83 Posztolva: Péntek 10:46 Megosztás Posztolva: Péntek 10:46 Ha nem rendelkeztek pontos infóval, akkor eddig munka se zajlott... közel 3/4 év alatt azért lehetne látni a végét, minket egy projektnél kivágna már a megbízó, ha nem tudnánk mikor ér véget. Érdemes lenne a sajtós csapatnak kiadni egy - a közeljövő fejlesztései a Telekomnál - című sajtóközleményt, ami segítené az itteni moderátorok mindennapjait.. Az RCS frissítésnek semmi köze az iOS-hez, a 18-as verzió óta, így ez már nálatok álldogál. Gondolom idén ebből semmi se lesz, ami szomorú.. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: Szombat 09:27 Telekom Megosztás Posztolva: Szombat 09:27 Kedves @Csehla83! 👋 Biztosíthatunk róla, hogy mi is aktívan dolgozunk az RCS bevezetésén 🚀, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minél hamarabb elérhető legyen az Apple készülékeken 🍎, de ahogy említettük, ez nem csak tőlünk függ. 🤝 Amint konkrét bejelentés érkezik, azonnal tájékoztatni fogunk mindenkit a hivatalos csatornáinkon. 📣 Addig is nagyon köszönjük türelmedet és megértésedet! 🙏 ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Tamás0730 Posztolva: tegnap 18:02 -kor Megosztás Posztolva: tegnap 18:02 -kor (szerkesztve) Csak egy kérdésem lenne. Hogy lehet az, hogy az "anya cégnél" Németországban már működik az RCS? Amúgy már tavaszra ígértétek. Van egy közmondás: "Szegény ember, aki még ígérni sem tud" Szerkesztve ekkor: tegnap 18:06 -kor Szerkesztő: Tamás0730 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 8 órája Telekom Megosztás Posztolva: 8 órája Kedves @Tamás0730! Bár a tavaszi bevezetés ígérete nem valósult meg, a háttérben zajlanak a fejlesztések. A szolgáltatás összetettsége és a több szereplőtől (hálózat, készülékgyártók) való függés miatt a bevezetés csúszhat. A legfrissebb és legpontosabb információkért érdemes figyelemmel kísérni a Magyar Telekom hivatalos weboldalát. Türelmedet és megértésedet köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
david218 Posztolva: 6 órája Megosztás Posztolva: 6 órája Kedves Fórum tagok! Magyarországon sajnos ez egy rossz divat. Addig amíg nincs baj, botrány, vagy hasonló addig el van mindenki a langyosban. Ha baj van már akkor hirtelen megoldanak bármit de szó szerint bármit néhány óra leforgása alatt. itt is így lesz. Valaki rálép valakinek a diójára és meg lesz csinálva. Addig is fizesse mindenki az sms/mms díjakat. Ez a dolgozunk rajta szlogen ez meg senkit nem fog már megnyugtatni. Szerintem őszintébb az hogy ha majd a Department vezető leosztja a feladatot amit delegál a részlegvezetőnek aki majd delegálja a csoportvezetőnek aki meg majd leosztja Kiss Pistának aki több másik emberrel együtt bekapcsolja az RCS checkboxot a rendszerben ha van hozzá jogosultsága amit az IT engedélyezett hasonló vonalon és ticketen keresztül 400 jóváhagyó ember bevonásával akkor majd aktiválják. Addig marad minden. Egyet jegyezzen meg mindenki amig a telekomnak bevétele van az sms és mms szolgáltatásból nem érdeke más funkció bevezetésének. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.