nylacika Posztolva ekkor: tegnap 16:21 -kor Megosztás Posztolva ekkor: tegnap 16:21 -kor (szerkesztve) Tisztelt Admin! Eddig a Magenta Momentsben tökéletesen jóváíródtak pontjaim, miután teljesítettem a kihívásokat. A tegnapi napon az alkalmazásban befizettem szokás szerint a havi számlámat, azoban a pontok azóta sem aktiválódtak, mindig azt mutatja, hogy a kihívás nincs teljesítve. Esetleg létezik megoldás ennek orvosolására? Üdv: Lacika Szerkesztve ekkor: tegnap 16:22 -kor Szerkesztő: nylacika Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 5 órája Telekom Megosztás Posztolva: 5 órája Szia @nylacika! Köszönjük a megkeresésedet! Az extra szívek gyűjtésére havonta van lehetőség a Magenta Moments menüben, a Szívegyenleg-et lenyitva (havi rendszerességgel frissülnek a kihívások). Elsőként meg kell nyitni a kihívásokat a Szívegyenlegnél, és ha teljesítve lett, akkor újra vissza kell térni a kihívásokhoz (le kell kattintani), és az akkor már sárgával jelzett, teljesített sornál látszik, ha egy kihívás teljesült. Előfordulhat, hogy egy-egy kihívás teljesítését csak később érzékeli a Magenta Moments program, így pár nap késéssel jelenhet meg, ezért kis türelmed kérjük! Weboldalunkon ide kattintva is találhatsz hozzá képekkel illusztrált segítséget. Amennyiben a fentiek szerint jártál el és még mindig nem íródtak jóvá a szívek, akkor kérjük, hogy privát üzenetben küld el a Magenta Moments-hez tartozó belépési azonosítódat, hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.