Pár napja lett bekötve a Telekom által szolgáltatott internet. Szerettem volna kérni publikus IP-t. Be is állították, de mégis 100.102.....-es címet látok a modemben. És a mikrotik routerem is ilyet kap pppoe csatlakozás után.
Internet van, de mivel NAT-olt ip jön ezért nem érem el az otthoni eszközeimet kívülről. Minden nap jelzem, ők meg minden nap közlik, hogy most kikapcsolták a NAT-ot. Persze nem lesz jó. Nem értem,ha az egyik ügyintéző azt mondja, hogy kikapcsolta és most jó(én ezt nem tapasztalom),akkor a másik ügyintézőnek miért kell megint kikapcsolnia. Valakinek valami ötlet? Remélem érthető volt a probléma. Köszi
Kérdés
ptomi84
Pár napja lett bekötve a Telekom által szolgáltatott internet. Szerettem volna kérni publikus IP-t. Be is állították, de mégis 100.102.....-es címet látok a modemben. És a mikrotik routerem is ilyet kap pppoe csatlakozás után.
Internet van, de mivel NAT-olt ip jön ezért nem érem el az otthoni eszközeimet kívülről. Minden nap jelzem, ők meg minden nap közlik, hogy most kikapcsolták a NAT-ot. Persze nem lesz jó. Nem értem,ha az egyik ügyintéző azt mondja, hogy kikapcsolta és most jó(én ezt nem tapasztalom),akkor a másik ügyintézőnek miért kell megint kikapcsolnia. Valakinek valami ötlet? Remélem érthető volt a probléma. Köszi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.