zsombikisti Posztolva ekkor: 2015. május 9. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. május 9. Üdv, Telekom webshopban vásároltam egy iPad Air 2-őt, 8gb internetet választottam mellé, sikeresen behelyeztem a SIM-et, azonban azt jelzi hogy "nincs szolgáltatás" hogyan lehetne be aktiválni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 zsombikisti Posztolva: 2015. május 10. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. május 10. Köszönöm a gyors választ :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 9. Megosztás Posztolva: 2015. május 9. Szia! A sim kártya aktiválásához hívd a T-Mobile házhozszállítási csoportot 0630 9 30 30 30 és válaszd a 3-as menüpontot. Üdv:. Péter Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. Nagyon szívesen,és bármikor! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
zsombikisti
Üdv, Telekom webshopban vásároltam egy iPad Air 2-őt, 8gb internetet választottam mellé, sikeresen behelyeztem a SIM-et, azonban azt jelzi hogy "nincs szolgáltatás" hogyan lehetne be aktiválni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.