1: normális, hogy egy hívószám csere több mint egy nap? Komkrétan arról van szó, hogy váltottam ADSL internet+telefon csomagról Kábelnet+ telefonre, amivel egy új számot adtak. Kértem vissza a régit. Ez tegnap meg is történt, de még ma is csak úgy működik, hogy mi tudunk rajta telefonálni, de minket hívni nem lehet, csak az "Ezen a számon előfizető nem kapcsolható" az üzenet, A műszaki kolléga szerint ez normális, és úgy 3-4 nap múlva jelezzem, ha még mindig nem jó...
2: az, hogy egy mobil hívás hány csengetés után vált hangpostára szolgáltató, vagy készülék függő? A nejem új T-mobilos száma az új Lumia 435 telefonján nagyon hamar átugrik hangpostára. A korábbi Telenoros száma és régi Nokiája sokkal tovább várt...
Kérdés
SaGa959
Két kérdésem lenne:
1: normális, hogy egy hívószám csere több mint egy nap? Komkrétan arról van szó, hogy váltottam ADSL internet+telefon csomagról Kábelnet+ telefonre, amivel egy új számot adtak. Kértem vissza a régit. Ez tegnap meg is történt, de még ma is csak úgy működik, hogy mi tudunk rajta telefonálni, de minket hívni nem lehet, csak az "Ezen a számon előfizető nem kapcsolható" az üzenet, A műszaki kolléga szerint ez normális, és úgy 3-4 nap múlva jelezzem, ha még mindig nem jó...
2: az, hogy egy mobil hívás hány csengetés után vált hangpostára szolgáltató, vagy készülék függő? A nejem új T-mobilos száma az új Lumia 435 telefonján nagyon hamar átugrik hangpostára. A korábbi Telenoros száma és régi Nokiája sokkal tovább várt...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.