SaGa959

Hangposta, számcsere

Kérdés

Két kérdésem lenne:

 

1: normális, hogy egy hívószám csere több mint egy nap? Komkrétan arról van szó, hogy váltottam ADSL internet+telefon csomagról Kábelnet+ telefonre, amivel egy új számot adtak. Kértem vissza a régit. Ez tegnap meg is történt, de még ma is csak úgy működik, hogy mi tudunk rajta telefonálni, de minket hívni nem lehet, csak az "Ezen a számon előfizető nem kapcsolható" az üzenet, A műszaki kolléga szerint ez normális, és úgy 3-4 nap múlva jelezzem, ha még mindig nem jó...

 

2: az, hogy egy mobil hívás hány csengetés után vált hangpostára szolgáltató, vagy készülék függő? A nejem új T-mobilos száma az új Lumia 435 telefonján nagyon hamar átugrik hangpostára. A korábbi Telenoros száma és régi Nokiája sokkal tovább várt...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Hello SaGa959, köszi, jogos, kútfőből írtam, és bizony lemaradt a csatornakód. úgy emlékeztem, hogy anélkül minden csatornára érvényes lesz a beállítás, de nem, valóban úgy kell, ahogy írtad (megnéztem egy régi brosúrán, 11 a beszéd, 13 a fax, 25 az adat kódja) :robothappy: a beállított 30 másodperc viszont ha ezt állítottátok be, akkor központilag tényleg annyi, de ez a "kicsengés"-átirányitás ideje, a hallott csengőhang ideje csengőhangtól függően rövidebbnek is érzékelhető (próbáljatok ki más csengőhangot).

 

a számcserés kérdésed megoldódott?

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi a gsm kódot, most már tudom, hogy ilyen is van rá, de javítanom kell:

 

**61*+36309888333*11*30#

 

Így lesz 30 másodperc.

 

A **61*+36309888333*30# -t nem vette be, a **61*+36309888333*20# -ra meg a fax hívást irányította át 20 másodperc után a hangpostára.

Szóval kell a "*11" is.

 

Mondjuk ezzel együtt se lett 30 másodperc, de hosszabb, mint eddig...

Pedig a lekérdezés szerint is annyinak kéne lennie.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello SaGa959, válasz a másodikra: tulajdonképpen egyiktől sem. új SIM-nél/hangpostánál lehet ugyan valami alapbeállítás, de ezt ti módosíthatjátok a teló menüjéből, GSM kóddal vagy a szolgáltatón keresztül. az első értelemszerűen függ a készüléktől (van-e benne ilyen állítási lehetőség), az utolsónak meg szolgáltatónként eltérő díja lehet, így a GSM kódos megoldást javaslom:

 

mintha egy telefonszámot hívnátok, billentyűzzétek be ezt 

**61*+36309888333*30# (a 61 a kicseng, de nem válaszol eset kódja,  a +36309888333 a Tés hangposta átirányítási száma, a 30 meg az idő mp-ben, ami után hangpostára megy a hívás. ez emlékeim szerint 5-30 mp között állítható)

majd nyomjátok a hívás gombot

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most