cicakutya

Reklamáció

Kérdés

tisztelt Telecom! 

 

A kérdésem a következő: Nagyyon régi előfizető vagyok. Áprilisban csomag váltást kértem, és telefonban ígéretet kaptam. Azóta sem intéződött el. Már 4szer érdeklődtem, azt mondták intézik. Azóta is rossz számlát kapok, és nem intéződütt el. Vajon ennek mi az oka???

 

Tisztelettel: Soóky Miklósné

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Elnézést kérek. de valami félreértés történt ,mert visszaküldtem az egyik szeptoboxot és kértem, hogy ezt avonalat töröljék ,de erre az összes TV szolgáltatást lekapcsolták .kérem ameglévő szeptoboxomra a visszakapcsolást. Tisztelettel Futó András. Ügyfélszám:*********

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most