A kérdésem a következő: Nagyyon régi előfizető vagyok. Áprilisban csomag váltást kértem, és telefonban ígéretet kaptam. Azóta sem intéződött el. Már 4szer érdeklődtem, azt mondták intézik. Azóta is rossz számlát kapok, és nem intéződütt el. Vajon ennek mi az oka???
Kérdés
cicakutya
tisztelt Telecom!
A kérdésem a következő: Nagyyon régi előfizető vagyok. Áprilisban csomag váltást kértem, és telefonban ígéretet kaptam. Azóta sem intéződött el. Már 4szer érdeklődtem, azt mondták intézik. Azóta is rossz számlát kapok, és nem intéződütt el. Vajon ennek mi az oka???
Tisztelettel: Soóky Miklósné
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.