Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Reklamáció


cicakutya

Kérdés

tisztelt Telecom! 

 

A kérdésem a következő: Nagyyon régi előfizető vagyok. Áprilisban csomag váltást kértem, és telefonban ígéretet kaptam. Azóta sem intéződött el. Már 4szer érdeklődtem, azt mondták intézik. Azóta is rossz számlát kapok, és nem intéződütt el. Vajon ennek mi az oka???

 

Tisztelettel: Soóky Miklósné

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Elnézést kérek. de valami félreértés történt ,mert visszaküldtem az egyik szeptoboxot és kértem, hogy ezt avonalat töröljék ,de erre az összes TV szolgáltatást lekapcsolták .kérem ameglévő szeptoboxomra a visszakapcsolást. Tisztelettel Futó András. Ügyfélszám:*********

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...