Retek

Telekom fiók

Kérdés

Szeptember 6-án jön az email, hogy már én is beléphetek a megújult telekom fiókba. Hát egyáltalán nem újult meg. Na jó, belépek. Hát látom ám felirat; az oldal korlátozott funkcionalitással érhető el. Semmi se működik. Email t nek. Válaszoltak, hogy igen, uj számlázi rendszer, meg blabla, de a legfontosabb a számlabefizetés működik. Na mondanom se kell, számla jön postán, online felületen számla semmi. Hívom őket. Hát hát hát az nem hiba, menjek ügyfélszolgálatra. Dehogy megyek mondom normális maga, maga az ügyfélszolgálat maguk írták hogy a számlabefizetés megy a telekom fiókból ha más nem is. Ja azt mondja akivel beszéltem, megkérdezi. Ja tényleg látnom kéne a számlaképet. Majd megcsinálják. Telszámom? Mondanom se kell következő hónapban ugyanez. Közben facen is bejelentettem. Ó intézkednek. Na a vége az lett, hogy facen elismerték (privátban), hogy mégse megy a telekom fiókból a számlabefizetés. Erre látom ám, hogy facen válaszolgatnak az embereknek, hogy megy a telekom fiókból a számlabefizetés. 

Kérdések. Kommunikáltok ti egymással? Leégetitek magatokat? Egyik ezt mond másik azt? Most akkor mire való a telekom fiók, ha be tudok lépni, de semmire se használható? Kirúgták már az IT vezért a t-től?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Na, történik valami. tegnap technikai karbantartás volt. Ma nézem, még ott a korlátozott funkcionalitás felirat felül, de már az előfizetés részletei láthatóak, ott már lehet intézni a dolgokat. Most már nem látok olyan menüt, hogy számlatörténet. Hónap vége felé kiderül, hogy azt is sikerült-e helyre rakni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most