Kérdés

Nyáron elutaztunk egy Földközi tengeri hajóútra, amely kizárólag EU tagországokat érintett. Mikor hazaértem, nagy meglepetésemre jelentősen megemelkedett a telefonszámlánk. Természetesen tudtam hogy több lesz, de ennyivel?

Megvártam a T-Mobile oldaláról letölthető híváslistát, ami szerint Máltáról beszélgettünk 1136 Ft-os percdíjjal. Na mondom bukta a T, a közelében sem jártunk. Megnéztem a térképet, s miután megállapítottam, hogy legközelebb kb. 600 Km-re voltunk Máltához, megejtettem egy telefonos reklamációt a percdíj miatt. Azt még le kell írnom, hogy ha elég messze voltunk a parttól nem tudtunk telefonálni, nem volt térerő. És az sem fontos hogy Málta vagy más EU ország, mert ugyanannyi a tarifa.

A reklamációmra adott válasz már bicskanyitogató.

A T-Mobile által küldött híváslista szerint már nem Máltáról, hanem Görögországból beszéltünk. Ami jogos, elismerem. Azzal utasítottak el, hogy minden kétséget kizáróan mi kezdeményeztük a hívást. De ezt mi nem is vitattuk! Csak azt, hogy Görögország (előtte Málta) EU roaming  6-os díjzóna 1136 Ft-os percdíjjal. Azzal hogy elutasítottak - hogy mi kezdeményeztük a hívást - ezzel a további reklamációt kizárták, mert ugyanabban az ügyben kétszer nem lehet reklamálni. Hogy nem arra válaszoltak amit kérdeztem - kit érdekel?

Írtam egy panaszlevelet a  Hírközlési Felügyeletnek. Ekkor a T-nek ismét nyilatkoznia kellett. Ekkor már nem Görögországból, hanem hajóról beszéltünk, és rosszul számláztak, mert 1986 Ft-os percdíjat kellett volna, de eltekintettek a különbözettől. A HF. meg kérte, hogy dokumentumokkal bizonyítsam az igazamat.

Ez egy vicc, nem? Három alkalommal 3 különböző információt adott a szolgáltató, és még én bizonyítsak? Tegnap felhívtak a felügyelettől, hogy én még jól jártam, mert kevesebbet fizettem, mint kellett volna. Feladtam. Ennyit ér a felügyelet? Ha belegondolok, hogy az összes hívást 1986 Ft-os percdíjjal számlázták volna, amit az úton bonyolítottunk - a hideg futkos a hátamon. Mellesleg + 3e Ft volt a felügyelet díja, amíg be nem fizettem, nem is foglalkoztak a beadványommal.

Utána néztem (utólag), elvileg van ilyen szolgáltatás, de mi nem vettük észre, mert mint írtam - ha elég messze voltunk a parttól, akkor nem volt térerő, és nem tudtunk telefonálni. A hajó valóban benne volt a maritime szolgáltatásban. Ha elsőre azt írják hogy hajóról beszéltünk (és nem eu roaming zónából) ennyiért, akkor elkönyveltem volna, hogy figyelmetlen és tájékozatlan voltam, így jártam.

Nem írhatom le a konkurencia nevét, mert kicsillagozza! Ezért kell újra szerkesztenem! A kék ellenlábas ezt a szolgáltatást csak akkor aktiválja, ha külön kéred. A T meg akkor, ha a roamingot engedélyezem. Ezt sem korrekt szerintem. Az EU-ba ki nem engedélyezi a roamingot?

Mellesleg azt is megírtam, hogy a honlapon 72,80 Ft az EU tarifa, de ők 1,40 Ft/perc díjjal többet számláztak. Ez nem egy jelentős összeg, de országosan mennyit jelet ez? A HF erre nem is reagált.

Feladtam. :(

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Sándor Sárosi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most