Gyula56

Reklamáció

Kérdés

December 3-án rendeltem egy  LG 42LF652V LED TV-t online. Ekkor azt írták,hogy 72 órán belül visszajeleznek. Ez nem történt meg. Dec 7-én  felhívtam az 1412-öt, ahol regisztrálták a megrendelést(legalábbis ezt mondták). A további egy hétben sem történt semmi. 14-én ismét érdeklődtem ahol azt a választ kaptam,hogy adminisztrációs hiba volt a helyi (Sümeg) ügyfélszolgálatnál, mert amikor a hűségidőt meghosszabbítottam, olyan telefon módosítást adtak meg, amilyent nem forgalmaznak már, de megígérték, hogy egy két napon belül kapok sms-t a hitelbírálatról, és még karácsony előtt kiszállítják a megrendelt készüléket. Ma, dec. 16-án ismét hívtak a telekomtól, hogy nem tudnak semmilyen regisztrációról, és ha most regisztrálják, akkor talán kiszállítják, de már nem ígérték karácsony előttre. Én ezt karácsonyra szántam, de így már lemondtam róla, mert hogy néz ki a karácsonyi ajándék dec.28-án, vagy 30-án. Először rendeltem önöktől, de azt hiszem utoljára is. Több mint húsz éve előfizetőjük vagyok és bíztam a cégükben. Egyik üzletközpontban (Tesco) ugyanilyen készüléket lehet kapni, ugyanezekkel a feltételekkel, sőt jobb mert 0 Ft befizetéssel, azonnali elvitelre, és talán nem veszik el a megrendelés és a készülék a bürokrácia útvesztőjében.

Tisztelettel: Bókkon Gyula , egy régi előfizetőjük

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia @Gyula56,

ha még nem tetted meg, a reklamációdat ide kattintva küldd el, mert itt a t nem fog válaszolni neked.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: foxylady

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most