Vendég Posztolva ekkor: 2016. január 14. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. január 14. Tisztelt Ügyfelünk! 2016.01.14-én a délelőtti óráktól kezdve terület-függetlenül mobilinternet szolgáltatási problémát tapasztalhat, ami egyes esetekben kihatással lehet a hívásokra is. A hiba kivizsgálása folyamatban van, elnézését és a szolgáltatás helyreállásáig türelmét kérjük. A fejleményekről itt, a fórumon folyamatosan tájékoztatjuk. Köszönettel: Telekom és a Telekom fórum csapata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Vendég Posztolva: 2016. január 14. Megosztás Posztolva: 2016. január 14. 12.30-ra elhárult a Telekom mobilhálózatában tapasztalt mobilinternet- és egyes esetekben hangszolgáltatást is érintő hiba, azóta ismét problémamentesen használhatja a szolgáltatásokat. Ezúton is köszönjük a türelmét! Üdvözlettel: Telekom és a Telekom fórum csapata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Szenyán Zoltán Posztolva: 2016. január 14. Megosztás Posztolva: 2016. január 14. Kb. fél órája újra működik! Azt lehet tudni, hogy a hibát mi okzta? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Vendég Posztolva: 2016. január 14. Megosztás Posztolva: 2016. január 14. Szia Zoltán! Egy hálózati berendezés átmeneti meghibásodása okozta. Elnézést még egyszer, szép napot: István Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.