Ismét itt tenném fel a kérdésemet , tudom ott az írjonnekünk a weboldalon , ahol feltehetem a kérdéseimet. Még is a Facebook oldalt választottam, hisz nincs kedvem , esetleg 30 napot is várni egy egyszerű válaszra.
Ma kaptam SMS-t rögtön kettőt is : 'Tisztelt Ügyfelünk! A 132302021 iktatòszàmù bejelentést kivizsgàltuk, vàlaszunkat e-mail cìmére tovàbbìtottuk. Tovàbbiakban is àllunk rendelkezésére. Telekom"
Ezzel nincs is gondom,hisz így normális, gond az, hogy az e-mail -t viszont nem kaptam meg!
Pedig érdekelne mire is jutottatok !
Kérdés
Szenyán Zoltán
Tisztelt Telekom !
Ismét itt tenném fel a kérdésemet , tudom ott az írjonnekünk a weboldalon , ahol feltehetem a kérdéseimet. Még is a Facebook oldalt választottam, hisz nincs kedvem , esetleg 30 napot is várni egy egyszerű válaszra.
Ma kaptam SMS-t rögtön kettőt is : 'Tisztelt Ügyfelünk! A 132302021 iktatòszàmù bejelentést kivizsgàltuk, vàlaszunkat e-mail cìmére tovàbbìtottuk. Tovàbbiakban is àllunk rendelkezésére. Telekom"
Ezzel nincs is gondom,hisz így normális, gond az, hogy az e-mail -t viszont nem kaptam meg!
Pedig érdekelne mire is jutottatok !
Választ előre is Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.