Kérdés

Üdv!

Az androidos Telekom appnak miért nem sikerül elsőre rendesen betöltődnie?

Szépen elindul, majd közli, hogy ellenőrzés (ilyenkor próbál lenyűgözni a geometriai animációval), majd a sikeres ellenőrzésnek hála a keresztnevemen szólít, ezután jön a "betelik a pohár" animáció, majd bejön a kezdőablak, ahol közli, hogy nincs rendelkezésre álló információ (a díjcsomagomnál). Ha viszont frissítek akkor újrakezdi az egészet elölről, viszont akkor már minden infó rendesen bejön. Vagyis kérdem én, miért kell az ellenőrzési és az adatbetöltési procedúrát kétszer megcsinálnia a programnak, ha csak egyszer van eredménye? 

 

SBE

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Hello SBE, ez valami adatkommunikációs hiba lehet, elvétve nálam is van ilyen, de legtöbbször gond nélkül betölt mindent elsőre. ha most használtad először, ne foglalkozz vele...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most