Törölt_tag6140 Posztolva ekkor: 2016. március 30. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. március 30. Üdv! Az androidos Telekom appnak miért nem sikerül elsőre rendesen betöltődnie? Szépen elindul, majd közli, hogy ellenőrzés (ilyenkor próbál lenyűgözni a geometriai animációval), majd a sikeres ellenőrzésnek hála a keresztnevemen szólít, ezután jön a "betelik a pohár" animáció, majd bejön a kezdőablak, ahol közli, hogy nincs rendelkezésre álló információ (a díjcsomagomnál). Ha viszont frissítek akkor újrakezdi az egészet elölről, viszont akkor már minden infó rendesen bejön. Vagyis kérdem én, miért kell az ellenőrzési és az adatbetöltési procedúrát kétszer megcsinálnia a programnak, ha csak egyszer van eredménye? SBE Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
teherwagon Posztolva: 2016. március 31. Megosztás Posztolva: 2016. március 31. Hello SBE, ez valami adatkommunikációs hiba lehet, elvétve nálam is van ilyen, de legtöbbször gond nélkül betölt mindent elsőre. ha most használtad először, ne foglalkozz vele... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
MeredithAllison Posztolva: 2021. május 18. Megosztás Posztolva: 2021. május 18. Még nem találok megoldást? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.