Kérdés

Jo napo uj előfizetéssel kapcsolat kérdezni mert neten nem lehetséges megrendelni mert hibát ir ki ha még egyszer probálom akkor meg vissza ugrik az előző oldalra.két napja igérték,hogy fel hivnak de még nem történt meg.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Előzd meg inkább a dolgot és hívd fel te a 1412 vagy a 1430-at, Telekom hálózaton belül ingyenesen hívhatod.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most