Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Telefon rendelés szerződés hosszabbítással nem sikerül


Törölt_tag6334

Kérdés

Üdvözlet Mindenkinek!

Van egy olyan problémám, hogy platina kártyás vagyok és elvileg rendelhetnék már 2016 április 25 óta ugyan is 2016 július 25 jár le a rendes szerződésem.  De valamiért össze-vissza ugrál a rendszer, ugyan is szeretem volna már rendelni áprilisban telefont és engedte is a felület egészen addig, míg a azt nem írta ki a rendelés véglegesítésekor, hogy próbáljam újra. Meg is tettem többször de nem engedett. Fel is hívtam a ügyfélszolgálatot ahol azt mondták, hogy próbáljam meg másnap. Így is tettem de már nem a rendelési lehetőség várt hanem, hogy nincs jogosultságom rendelni és térjek vissza 15 nap múlva.Oké gondoltam magamban hát igaza lehet várok. Így is tettem a tegnapi napig amikor is egy HTC One A9 rendeltem volna, és ugyan azt eljátszotta velem a rendszer, mint egy hónappal előtte. A legbosszantóbb, hogy igazából senki nem tud segíteni, és ez most már viszont nagyon idegesítő. Azt javasolták, hogy mennyek be személyesen a T-mobil üzletbe és ott majd segítenek, igen de ez nekem nem annyira egyszerű mert éppen dolgozom is.  Meg akkor minek van a honlap, hogyha egy ilyen kérdést nem lehet megoldani.

Hát ennyi a bánatom, ha van sorstársam aki ugyan ezzel a problémával találkozott, jó lenne ha tudna mondani valami megoldást.

Köszönettel. Árpi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Szia! Köszönöm az érdeklődésedet. Az én történetem egy "fekete lyuk" ami valószínű példa értékű lesz majd az informatika tudományában, ha megoldásra kerül mert már olyan régóta húzódik, és eddig megoldást sem talált rá senki. Se az ügyfélszolgálat se a szaküzlet se senki nem tudta eddig megoldani. Jelenleg a  2 chat, 12 ügyfélszolgálatos telefonbeszélgetésemen és a második 72 órás szerviz bejelentésemnél tartok. Az első szervizes bejelentés  után lement a 72 óra majd jött az SMS minden rendben. Én nagy örömmel fel a rendelésemre végigvittem és le szeretném zárni és láss csodát ugyanaz mint eddig:

A feldolgozás során a következő hiba történt!
  • Önnek folyamatban lévő készülékváltásos rendelése van, ezért nem jogosult készülékváltásra.
    Bővebb információkért kéjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, vagy keresse fel valamelyik üzletünket.
  • Kérjük, a Vissza gombbal lépj az előző oldalra, és ismételd meg a műveletet. Újabb hibaüzenet esetén hívd ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, és kérd ügyintézőnk segítségét!

    Hát itt tartok jelenleg sehol. Igazából most már kezdem elveszíteni a bizodalmamat a Telekommal szemben. Pedig én a Westeles korszak óta ennél a cégnél voltam előfizető, 1995-óta.

Hátha erre van megoldásod még lehet, hogy fizetnék is érte.   :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: T.Árpád
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...