Törölt_tag6466 Posztolva ekkor: 2016. július 1. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. július 1. (szerkesztve) MT azonosítóm: ******** Tisztelt Ügyintéző! Folyamatosan értesítenek, hogy díjtartozásom van a ********* folyószámla azonosítón vagyok. Ez azért érdekes, mert én megbíztam Önöket a csoportos beszedéssel. Ebben kérem a segítségüket, hogy ez miért nem jön létre? Köszönöm, Zeljenkáné Nagy Gyöngyi Szerkesztve ekkor: 2016. július 1. Szerkesztő: ahammer személyes adat Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2016. július 7. Megosztás Posztolva: 2016. július 7. Hello Gyöngyi, ez nem ügyfélszolgálat, mi is ügyfelek vagyunk. így látatlanban három oka lehet, de biztosat a Té tud mondani: megbízás előtti tartozásról értesítenek nagyon friss a megbízás, még nem futott át a Té vagy a bankod rendszerén (gyorsabb, ha a banknál adsz megbízást) a Té nem tudta leemelni az összeget (a beállított limit vagy a beszedési próbálkozásnál a számlaegyenleg kisebb, mint a számla) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag6466
MT azonosítóm: ********
Tisztelt Ügyintéző!
Folyamatosan értesítenek, hogy díjtartozásom van a ********* folyószámla azonosítón vagyok.
Ez azért érdekes, mert én megbíztam Önöket a csoportos beszedéssel.
Ebben kérem a segítségüket, hogy ez miért nem jön létre?
Köszönöm, Zeljenkáné Nagy Gyöngyi
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammerszemélyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.