Kérdés

MT azonosítóm: ********

Tisztelt Ügyintéző!

Folyamatosan értesítenek, hogy díjtartozásom van a ********* folyószámla azonosítón vagyok.

Ez azért érdekes, mert én megbíztam Önöket a csoportos beszedéssel.

Ebben kérem a segítségüket, hogy ez miért nem jön létre?

Köszönöm, Zeljenkáné Nagy Gyöngyi

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adat

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Hello Gyöngyi, ez nem ügyfélszolgálat, mi is ügyfelek vagyunk. így látatlanban három oka lehet, de biztosat a Té tud mondani:

  • megbízás előtti tartozásról értesítenek
  • nagyon friss a megbízás, még nem futott át a Té vagy a bankod rendszerén (gyorsabb, ha a banknál adsz megbízást)
  • a Té nem tudta leemelni az összeget (a beállított limit vagy a beszedési próbálkozásnál a számlaegyenleg kisebb, mint a számla)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most